Auteur Topic: Hallo allemaal  (gelezen 3776 keer)

Milou1

  • Groentje
  • *
  • Berichten: 1
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
Hallo allemaal
« Gepost op: vrijdag 23 december 2016, 15:55 »
Hallo,

Ik zal mijzelf eerst even voorstellen, ik ben Milou, woon in een mooi dorp en ben van middelbare leeftijd.

Als jullie vragen hebben, ik hoor het graag!

Ik heb stiekem ook meteen wat advies nodig voor de beveiliging van mijn huis. Het laatste jaar wordt er veel ingebroken bij ons in het dorp.. ook is er al een keer een fiets weggehaald van onze oprit. Nu ben ik er wel klaar mee en wil ik goede camera apparatuur installeren. Nu heb ik hier natuurlijk weinig verstand van. Kunnen jullie mij een beetje opweg helpen? Ik zat er zelf aan te denken om deze aan te schaffen:  http://www.beveiligingscameraman.nl/set/konig-digitale-draadloze-camera-set. Nu weet ik niet of draadloos wel zo handig is en hij moet het 's nachts natuurlijk goed doen. Heeft een van jullie ervaring met deze camera's of misschien een ander goed advies? De camera's wil ik graag buiten aan de oprit bevestigen. Mijn budget ligt tussen de 180-280 euro.. het moet gewoon goed werken.

Alvast bedankt! Ik hoor graag van jullie!

Milou

Julian Wendler

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 598
  • sani salvique
    • Bekijk profiel
  • Functie: Monteur beveiligingsinstallaties, All-round Beveiliger
Re: Hallo allemaal
« Reactie #1 Gepost op: vrijdag 23 december 2016, 23:08 »
goedenavond en welkom.

Voor jouw probleem heb ik wellicht een interessant antwoord:
IPC-HDW2220R-ZS van Dahua.

Hij heeft de volgende opties:
- 1/3” 2Megapixel progressive scan CMOS
- H.264&MJPEG dual-stream encoding
- 25/30fps@1080P(1920× 1080) (als je m op 1920 x 1080 zet bij 15 FPS en 768kb/s kun je op 64GB ongeveer 2 weken doen.)
- DWDR, Day/Night(ICR), 3DNR, AWB, AGC, BLC
- Multiple network monitoring: Web viewer, CMS(DSS/PSS) & DMSS
- 2.7mm~12mm motorized lens
- Max. IR LEDs Length 60m
- IP67, PoE ( wel heb je nog een POE injector nodig. Planet Ultra PoE injector 60W, exacte prijzen kan ik wel via PM geven)
Met Limburgse groet,

Julian Wendler


-----------------------------------------------------
Alles is op eigen titel en niet te achterhalen op een bedrijf of andere natuurlijke persoon.

MartinHaan

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 136
  • Elke uitsmijter begint als een zacht eitje!!!!
    • Bekijk profiel
  • Functie: Algemeen manager / Teamleider Horeca/Events / Teamleider Zorginstellingen
Re: Hallo allemaal
« Reactie #2 Gepost op: donderdag 29 december 2016, 03:22 »
Citaat
Ik heb stiekem ook meteen wat advies nodig voor de beveiliging van mijn huis. Het laatste jaar wordt er veel ingebroken bij ons in het dorp.. ook is er al een keer een fiets weggehaald van onze oprit. Nu ben ik er wel klaar mee en wil ik goede camera apparatuur installeren. Nu heb ik hier natuurlijk weinig verstand van. Kunnen jullie mij een beetje opweg helpen? Ik zat er zelf aan te denken om deze aan te schaffen:  http://www.beveiligingscameraman.nl/set/konig-digitale-draadloze-camera-set. Nu weet ik niet of draadloos wel zo handig is en hij moet het 's nachts natuurlijk goed doen. Heeft een van jullie ervaring met deze camera's of misschien een ander goed advies? De camera's wil ik graag buiten aan de oprit bevestigen. Mijn budget ligt tussen de 180-280 euro.. het moet gewoon goed werken.


Hallo Milou,

Allereerst welkom op het forum!

De huidige set die je ter voorbeeld stelt, is een leuk setje, maar verwacht er niet teveel kwaliteit van.
Als je een dergelijk setje wil, kan ik deze voor je krijgen voor 199 euro met 4 camera's via de webshop waar ik alles altijd bestel.

Ik zou gaan voor een plug en play setje.
https://obspro.nl/ip-camera-s/8968-wanscam-hw0042-wifi-poe-13mp-ip-camera-v-20-8719189304428.html

Deze camera heeft een mooi scherp beeld, ik heb deze zelf ook gehad.

Voordeel van deze camera is, dat onder de camera een barcode zit, welke je met je tablet of telefoon kunt scannen en de gegeven staan er gelijk goed in.
Deze camera heeft in ingebouwde sdkaart, waarbij de eerste 16gb via de camera kan worden opgenomen.

Maar als je hier een tablet op aansluit, kun je makkelijk via meegeleverde software, je beelden op de tablet opslaan.

Het is gebruiksvriendelijk en zelf voor de mensen zonder kennis, makkelijk te bedienen. Tevens bied deze webshop je goede service mocht je er niet uit komen.

Privé heb ik al mijn spullen daar weg, en het bevalt super!

Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust!