Auteur Topic: Galaxy G2-20 vraagjes  (gelezen 6203 keer)

ElmarT

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 107
    • Bekijk profiel
Galaxy G2-20 vraagjes
« Gepost op: woensdag 14 december 2011, 22:17 »
Goede avond,

afgelopen week mijn 16+ vervangen voor een G2-20. De centrale draait weer naar wens, ik zit alleen nog met een tweetal vraagjes.
- met volledig inschakelen blijft de uitloop timer volledig uitlopen. De voordeur staat als zone type laatste en de PIR boven de voordeur als volg. Op de vorige centrale werd er ingeschakeld na het sluiten van de voordeur. Moet ik nog ergens iets extra\'s instellen op de G2 centrale.
- op een van de uitgangen heb ik een LED aangesloten. Deze hangt zo dat ik hem op de boven verdieping kan zien. De uitgang staat gedefinieerd als \'ingeschakeld\', en via het test menu kan ik de LED laten branden. Alleen wordt de uitgang \'ingeschakeld\' alleen actief bij volledig in, en dus niet bij deel of nacht inschakeling. Kan ik ergens iets instellen zodat de uitgang wordt geschakeld bij nacht inschakeling.

Alvast bedankt,

Elmar

Pietje22589

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 468
    • Bekijk profiel
Re: Galaxy G2-20 vraagjes
« Reactie #1 Gepost op: woensdag 14 december 2011, 23:54 »
ik weet bij de g2 dat laatste voor in/uitloop staat. Het is wederom galaxy logica. noem het laatste, maar we maken er lekker iets anders van!
Voor zover ik weet niks aan te doen.

wat betreft je uitgang.. Geen idee. Zal ook wel weer met de galaxy logica te maken hebben.
Luisteren betekent voor velen: wachten totdat de
ander is uitgesproken.

Ronald-42

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 119
    • Bekijk profiel
Re: Galaxy G2-20 vraagjes
« Reactie #2 Gepost op: donderdag 15 december 2011, 14:36 »
Uitlooptijd is normaal voor de G2. G2 is niet eigen (honeywell) fabricaat maar aangepast van andere leverancier en dus wat afwijkende instellingen.

Uitgang instellen op 70 elke inschak.

Citaat
70=Elke Inschakeling (Meegaand)
Wordt geactiveerd wanneer op het systeem Volledig, Deelbeveiligd of Nachtstand is ingeschakeld.

michaelversteeg

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 173
    • Bekijk profiel
Re: Galaxy G2-20 vraagjes
« Reactie #3 Gepost op: donderdag 15 december 2011, 14:45 »
in menu 51.04 uitgangstijd op 0 seconden zetten dan wordt het het zelfde als functie  laatste

tijd wordt oneindig

succes

R0hek

  • Aspirant
  • **
  • Berichten: 12
    • Bekijk profiel
Re: Galaxy G2-20 vraagjes
« Reactie #4 Gepost op: donderdag 15 december 2011, 15:46 »
Beste Elmar,
Hier een kopie uit de installatie handleiding.
51.04 = Uitgangstijd
Dit is de tijdsduur die de gebruiker heeft om de ruimte te verlaten nadat de procedure Volledig Inschakelen
is gestart. De uitgangstijd is programmeerbaar binnen het bereik 00 - 99 seconden. Als Laatste Deur is
gewenst, voert u 00 in. Het systeem wordt alleen ingeschakeld wanneer een laatste deurzone wordt
geactiveerd nadat de uitgangstimer is gestart (oneindige uitgangstijd).
Aan deze parameter kan voor elk blok een andere waarde worden toegewezen de blokkenmode is
ingeschakeld.

Succes

Ronald-42

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 119
    • Bekijk profiel
Re: Galaxy G2-20 vraagjes
« Reactie #5 Gepost op: vrijdag 16 december 2011, 08:19 »
Dat kan idd met de uitgangstijd en als \"volledig\" alleen word gebruikt als het pand ook daadwerkelijk word verlaten een uitstekende optie. Indien om 1 of andere reden \"volledig\" word gebruikt zonder het pand te verlaten dan werkt dit uiteraard niet.

ElmarT

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 107
    • Bekijk profiel
Re: Galaxy G2-20 vraagjes
« Reactie #6 Gepost op: vrijdag 16 december 2011, 08:20 »
Allen bedankt voor de reacties.
De uitgang is duidedelijk en ga ik even aanpassen.
Als ik de uitloop tijd op 0 wordt er dan altjid ingeschakeld op het contact van de voor deur, ook als de PIR in de hal (volgzone) onverhoopt nog beweging ziet bij het sluiten van de voordeur. Ik loop anders het risico dat er dus niet ingeschakeld wordt, dan laat ik liever de uitlooptijd door lopen. De zoemer van het bediendeel is buiten wel te horen maar dat is maar voor 30 seconden :)

Groeten,

Elmar