Auteur Topic: Probleem met doormelding: Galaxy via Ziggo tel. lijn  (gelezen 19775 keer)

Pietje22589

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 468
    • Bekijk profiel
Re: Probleem met doormelding: Galaxy via Ziggo tel. lijn
« Reactie #15 Gepost op: donderdag 29 december 2011, 23:50 »
over het algemeen?

Met spraakkiezers kan het weer zo zijn dat de bevestiging niet goed doorkomt. Maar voor een hobbyinstallatie kan je hier lak aan hebben....
Luisteren betekent voor velen: wachten totdat de
ander is uitgesproken.

Efastfor

  • Aspirant
  • **
  • Berichten: 8
    • Bekijk profiel
Re: Probleem met doormelding: Galaxy via Ziggo tel. lijn
« Reactie #16 Gepost op: vrijdag 30 december 2011, 09:55 »
Bevestiging? We hebben het over Alarminstallatie die over een VOIP lijn een doormelding geeft. Dit heeft niets met Hobby te maken doch wel met mogelijkheden voor met name particuliere systemen.

michaelversteeg

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 173
    • Bekijk profiel
Re: Probleem met doormelding: Galaxy via Ziggo tel. lijn
« Reactie #17 Gepost op: vrijdag 30 december 2011, 20:40 »
Ik heb tot op heden geen enkele problemen met doormelding naar meldkamer of sms met galaxy of networx

ik zit al jaren op de meldkamer en doormelding altijd via cable wanadoo tot aan nu ziggo geen enkel probleem eerst networx centrale gehad en nu al weer 5 jaar een galaxy

Ziggo werkt uitgaand en inkomend (service)
caiway werkt uitgaand en inkomend (service)
kpn modem speedtoch werkt uitgaand en inkomend (service)

tele2 weg ermee en de rest is ook een drama

Pietje22589

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 468
    • Bekijk profiel
Re: Probleem met doormelding: Galaxy via Ziggo tel. lijn
« Reactie #18 Gepost op: zondag 1 januari 2012, 11:00 »
Hebben jullie ooit gehoord van het NCP, of VEB of de BRL?

Kijk daar aub eens wat daar vermeldt staat over doormelding via dat soort lijnen....
Luisteren betekent voor velen: wachten totdat de
ander is uitgesproken.