Auteur Topic: Opleiding beveiliger niv.2  (gelezen 4255 keer)

Chevy

  • Groentje
  • *
  • Berichten: 1
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
Opleiding beveiliger niv.2
« Gepost op: woensdag 28 januari 2015, 20:27 »
Hallo,

Ik ben nieuw hier op het forum, Ik ben 26 jaar en woonachtig in Friesland.
Ik wil heel graag van mijn grootste hobby mijn werk willen gaan maken en dat is uiteindelijk als hondengeleider aan de slag te kunnen gaan.
Maar hiervoor ben ik mijn papieren in de beveiliging nodig..... Nu ben ik opzoek naar bedrijven hier in Friesland die die opleiding aanbieden, ik heb mij echt suf gezocht waar ik beveiliger 2 werken/leren kan halen.
Zijn er misschien hier mensen die nog een idee hebben of er bedrijven zijn die dit in Friesland aanbieden?

Ik heb helaas niet de luxe dat ik en mijn partner een jaar zonder mijn inkomen kunnen vandaar mijn keuze voor werken leren.

Help??!!........
 

Libo

  • Volledig lid
  • ****
  • Berichten: 96
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
Re: Opleiding beveiliger niv.2
« Reactie #1 Gepost op: maandag 2 februari 2015, 13:47 »
Je kunt kijken in het leerbedrijvenregister: http://mijn.ecabo.nl/zoeken/ De arbeidsmarkt voor beveiligers is in het noorden helaas niet zo goed, dus de mogelijkheden zijn beperkt. Succes!

johanappel

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 186
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
  • Functie: teamleider horeca/evenementen en vervangend planner
Re: Opleiding beveiliger niv.2
« Reactie #2 Gepost op: maandag 2 februari 2015, 23:39 »
Hallo,

Ik ben nieuw hier op het forum, Ik ben 26 jaar en woonachtig in Friesland.
Ik wil heel graag van mijn grootste hobby mijn werk willen gaan maken en dat is uiteindelijk als hondengeleider aan de slag te kunnen gaan.
Maar hiervoor ben ik mijn papieren in de beveiliging nodig..... Nu ben ik opzoek naar bedrijven hier in Friesland die die opleiding aanbieden, ik heb mij echt suf gezocht waar ik beveiliger 2 werken/leren kan halen.
Zijn er misschien hier mensen die nog een idee hebben of er bedrijven zijn die dit in Friesland aanbieden?

Ik heb helaas niet de luxe dat ik en mijn partner een jaar zonder mijn inkomen kunnen vandaar mijn keuze voor werken leren.

Help??!!........

Werken en leren met inkomen zal moeilijk worden in de beveiliging.
Vacatures zijn schaars zeker in jou regio.

Leerbedrijven zitten er genoeg.
Is een thuisstudie voor jou een optie?

Dan kun je je huidige baan behouden en thuisstudie erbij pakken.
En dan voor de variant stage en leren kiezen. Kun je bijv 1 dag in de week stage pakken,  tijdens je vakantie van je werk misschien iets meer.
Dan hebben je binnen een jaar tot anderhalf jaar je opleiding afgerond.

Veel succes gewenst! !