Auteur Topic: werken als portier  (gelezen 5350 keer)

wubbo

  • Groentje
  • *
  • Berichten: 3
    • Bekijk profiel
werken als portier
« Gepost op: zondag 26 mei 2013, 13:13 »
hallo allemaal, binnenkort word ik 18 en mag ik dus werken in de beveiliging. Mijn diploma heb ik 2 maanden geleden al gehaald. En het leek mij leuk om als portier aan het werk te gaan in de weekenden dit omdat ik nog wel naar school ga. Nou vraag ik me een paar dingen af,

kun je als 18jarige aangenomen worden of ben je dan nog een broekie die ze niet willen hebben in de brache?
en zoeken bedrijven bewust mensen met een boks verleden of 'klerenkasten' snap wel ik ben nu 17 ik train wel maar heb nog geen armen van 'een halve meter' .
en graag zou ik willen weten of jullie nog tips hebben.
mvg
Wessel.

ZuidWest

  • Aspirant
  • **
  • Berichten: 21
  • Luctor et Emergo! ;-)
    • Bekijk profiel
Re: werken als portier
« Reactie #1 Gepost op: maandag 27 mei 2013, 22:03 »
Als je maar beseft dat je mond je beste wapen is! Spierballen, breed postuur en een agressieve kop heeft misschien wel een bepaalde uitstraling, maar werkt af en toe ook averechts. Met een goed stel hersens kom je verder dan domme kracht, natuurlijk is het een en ander handig wat betreft fysiek stevig in je schoenen staan, maar dat is alleen een voordeel.

Een optie is, als je graag in de weekenden wat bij wil verdienen, als payroller (oproepkracht) aan de slag te gaan bij een evenementen beveiligingsorganisatie. Die zijn er genoeg, zeker voor werk in de weekenden bij bepaalde feesten. Ik denk dat je daar meer kans maakt dan dat je ergens als portier te werk gesteld word, terwijl het werk als beveiliger bij een evenement misschien nog wel veel leuker is.

Zoek op internet bij jou in de omgeving naar zo'n bedrijf, weet niet of je eigen vervoer hebt, dat is vaak wel een pre!

Succes
Beveiliger 2

ReJa Beveiliging

  • Aspirant
  • **
  • Berichten: 17
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
Re: werken als portier
« Reactie #2 Gepost op: zondag 9 juni 2013, 21:00 »
Als horeca portier kan ik zeggen dat het klopt het wat Zuidwest zegt je mond is je beste wapen.
Verder zou ik je aanraden om op evenementen en dan eens kijken hoe je dat afgaat.
Ik zou wel wat aan sport doen al is het maar om zelf wat zekerder te worden.
Zelf doe ik systema  een russische vechtsport vecht/verdedigingssport  sport en wing chun

mocht je nog vragen dan hoor ik die wel en zal ze proberen te beantwoorden