Auteur Topic: ATS7310  (gelezen 3930 keer)

MHo

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 448
    • Bekijk profiel
  • Functie: Service Engineer
ATS7310
« Gepost op: woensdag 3 september 2014, 20:08 »
Hallo,

Ik heb een ats1001aip icm een ats7200n.
Dit werkt perfect!

Maar is er een mogelijkheid om een 7310 te plaatsen en die te laten smsen naar telefoonnummers ZONDER dat hiervoor een SIM-kaart voor nodig is? Dus de vraag is of de 7310 gebruik kan maken van de bestaande analoge aansluiting die nu al op de centrale zit!

Atomic

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 790
    • Bekijk profiel
  • Functie: Technicus
Re: ATS7310
« Reactie #1 Gepost op: woensdag 3 september 2014, 21:07 »
Nee.
Kun je niet beter een prepaid kaartje erin zetten, dan gewoon beltegoed status 1x per week versturen en 1x per jaar opwaarderen.
En als je volgens mij vodafone hebt kun je het beltegoed via een andere tel opwaarderen.

Dré

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 985
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
Re: ATS7310
« Reactie #2 Gepost op: donderdag 19 augustus 2021, 09:08 »
Ik heb een vraag, weet iemand toevallig tot welke generatie van mobiele netwerk deze kaart werkt?

Atomic

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 790
    • Bekijk profiel
  • Functie: Technicus
Re: ATS7310
« Reactie #3 Gepost op: donderdag 19 augustus 2021, 20:34 »
Laatste info daarvan bekende staat in de applicatie note 6 van de Advanced.
Daar wordt gesproken in 2010 dat er getest is geweest met KPN, Vodafone, T-Mobile, Telfort.
Dat was al in het 2G/3G tijdperk, nu stoppen de ondersteuningen bij de providers wel al voor 3G maar 2G bij KPN is bv nog gegarandeerd tot midden 2025, Vodafone tot einde 2024.


Dré

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 985
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
Re: ATS7310
« Reactie #4 Gepost op: zondag 22 augustus 2021, 17:48 »
Oké thanks.

Is de mobiele generatie niet ook afhankelijk van de SIM-kaart misschien, dus als ik nu een simkaart aanvraag of het dan maar de vraag is of deze werkt op het 2/3G netwerk?
Ik had namelijk ook nog een oude Nokia bij me en ook die zei dat ik een simkaart moest plaatsen.
wat er na mijn idee op neer komt dat ook de SIM-kaart hier een rol inspeelt.