Auteur Topic: Wat mis jij op dit forum?  (gelezen 48145 keer)

Raymond

  • Gast
Re: Wat mis jij op dit forum?
« Reactie #15 Gepost op: donderdag 9 september 2010, 13:20 »
Rubriek tips & tricks lijkt me zeker een goed idee!  ;D

pieterbouthoorn

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 111
  • all round beveiliger. BHV'er EHBO, AED
    • Bekijk profiel
Re: Wat mis jij op dit forum?
« Reactie #16 Gepost op: vrijdag 15 oktober 2010, 21:40 »

Dat is mijn mening ook, maar niet van iedereen. Ook hebben wij een V op onze jassen, weet niet of dat overal zo is trouwens.

Groet,

Dirk
Volgensmij is dat overal zo.

Sterker nog... da's hardstikke verplicht :)

Als je geen ESO of Beveiligingspas hebt mag je eigenlijk ook geen V-tje dragen. Als steward heb je namelijk niet de bevoegdheden die ESO of Beveiligers wel hebben. Een steward is wettelijk gezien geen beveiliger maar een Crowd Controller. En dat is iets heel anders. Waarom een aantal steward organisatie's die wel hebben is mij dan ook een raadsel....

Voor zover ik weet is het als steward gewoon verplicht minimaal een blauwe pas te hebben.
Bij ons (FC Utrecht) is dat iig wel zo. Daar wordt je voordat je het stewardhome ingaat gecontroleerd op je pas.
Don't fear the dark, embrace it!

Harry

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 496
  • Niemand is onmisbaar, tenzij je een dag vrij wilt
    • Bekijk profiel
Re: Wat mis jij op dit forum?
« Reactie #17 Gepost op: zondag 16 januari 2011, 21:06 »
Het is inmidels bijna een jaar geleden dat Raymond die vraag stelde. Ondertussen zal deze site al vele positieve veranderingen ondergaan hebben.
Ik heb deze site net ontdekt en ik sta ervan te kijken hoe professioneel, overzichtelijk en informatief het is opgezet. Mijn complimenten dan ook aan de makers en bedenkers!!!

Ik heb enige ervaring met een dergelijk forum op mijntrigion.nl, een forum voor alleen Trigionmedewerkers. Ik was daar bijna dagelijks op aktief.
Sinds ik bij Trigion uit dienst ben, mis ik het forum best wel maar nu ik beveiligingsforum.nl heb gezien, denk ik toch een zeer goede vervanger gevonden te hebben.

Op het object waar ik werk mogen we alleen werk-gerelateerd internetten. Voor mij wel duidelijk welke site ik ga bezoeken tijdens een rustig weekend- of nachtdienstje...

GA ZO DOOR!!
Ik ben niet eigenwijs, ik ben gewoon critisch.

Raymond

  • Gast
Re: Wat mis jij op dit forum?
« Reactie #18 Gepost op: maandag 17 januari 2011, 12:52 »
Harry, bedankt voor het compliment :D

We doen dan ook erg ons best om dit forum elke keer weer een stukje te verbeteren.
Het meeste hebben we toch te danken aan de leden die regelmatig kijken en posten.

Zou leuk zijn als je je collega's bij jou op de post ook het forum laat zien zodat we er misschien weer wat leden bijkrijgen?

Harry

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 496
  • Niemand is onmisbaar, tenzij je een dag vrij wilt
    • Bekijk profiel
Re: Wat mis jij op dit forum?
« Reactie #19 Gepost op: maandag 17 januari 2011, 18:37 »
Graag gedaan Raymond. Uiteraard zal ik de site ook een beetje promoten bij mijn collega's....

Groetjes Harry
Ik ben niet eigenwijs, ik ben gewoon critisch.

SanderA

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 147
    • Bekijk profiel
Re: Wat mis jij op dit forum?
« Reactie #20 Gepost op: zondag 30 januari 2011, 23:02 »
Misschien een rubriek CAO plaatsen?

Sirena

  • Volledig lid
  • ****
  • Berichten: 98
  • Beveiliger, BHV, AED, VCA, BMC, IMC
    • Bekijk profiel
  • Functie: objectbeveiliger/surveillant/centralist
Re: Wat mis jij op dit forum?
« Reactie #21 Gepost op: zondag 30 januari 2011, 23:33 »
Op zich geen verkeerd idee, maar dan moeten er wel mensen zijn die echt weten waar ze het over hebben, en die  duidelijke en eenvoudige uitleg kunnen geven. Waar ik toch wel een beetje bang voor ben is dat er discussies zullen ontstaan over wat wel en niet mag, en dat je daardoor gaat twijfelen wat niet waar is en wat wel waar is. Misschien een idee om iemand aan te trekken van de vakbond in dit forum. Alhoewel dat zullen ze vast niet doen, want je moet tenslotte toch voor je lidmaatschap bij een vakbond betalen. Ik ben al lid en ben zeer tevreden met de hulp die ik krijg van ze. Vind het zeker geen weggegooid geld en kan ook iedereen aanraden om lid te worden. Toen ik de opleiding beveiliging ging doen, en dit doorgaf bij de vakbond waarschuwde ze mij al voor de vele fouten die gemaakt worden door de werkgevers in de beveiliging. Ze houden er inderdaad eigen regeltjes op na en proberen toch altijd onder de regels uit te komen van de CAO. 
Eerlijkheid staat voorop, dit geldt dus ook voor je werkgever

enrico1972

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 201
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
Re: Wat mis jij op dit forum?
« Reactie #22 Gepost op: maandag 31 januari 2011, 00:53 »

Goed voorstel Scorpio.
CAO zou bijvoorbeeld als sticky en gesloten onderwerp inderdaad een eigen plek kunnen krijgen onder het kopje Opleiding & Leerzame tips
en daaronder de mogelijkheid om vragen te stellen.
Ik hoop ook dat er snel weer een CAO wordt afgesloten voor jullie door de bonden.
Discussies zullen er altijd ontstaan omdat de CAO niet altijd even helder geschreven is maar zeker ook omdat een hoop mensen de CAO niet goed lezen of willen lezen.
In dit land dient u de wet te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen zijn.

aizzie

  • Groentje
  • *
  • Berichten: 1
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
Re: Wat mis jij op dit forum?
« Reactie #23 Gepost op: zaterdag 30 juni 2012, 14:32 »
Ik mis voorbeelden van specifiek rapportage voor beveiliging.

Infraroodborstje

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 116
    • Bekijk profiel
Re: Wat mis jij op dit forum?
« Reactie #24 Gepost op: dinsdag 5 maart 2013, 16:53 »
Ik mis de optie om mijn berichten te kunnen wijzigen. Heel af en toe zie ik wel een optie staan tot het wijzigen van een bericht maar die is binnen no time weg.

brumak

  • Volledig lid
  • ****
  • Berichten: 51
  • The answer to darkness is lumens!!!
    • Bekijk profiel
Re: Wat mis jij op dit forum?
« Reactie #25 Gepost op: donderdag 21 maart 2013, 15:34 »
Ik zie graag de mogelijkheid om te kunnen selecteren welke soorten berichten men interessant vind en bovenaan de lijst wil hebben staan.

brumak

bve

  • Groentje
  • *
  • Berichten: 1
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
  • Functie: mbv
Re: Wat mis jij op dit forum?
« Reactie #26 Gepost op: dinsdag 21 januari 2014, 18:30 »
 :o wat ik mis is download
waar je gebruik en installatie handleidingen
kunt downloaden van diverse merken en type 8)

GerritB

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 1.097
  • Beveiliging, maar dan wel goed graag
    • Bekijk profiel
Re: Wat mis jij op dit forum?
« Reactie #27 Gepost op: maandag 10 februari 2014, 21:11 »
Een afgesloten gedeelte voor alleen beveiligingsmonteurs waar uitgebreid gesproken kan worden over technische problemen ed. zonder dat mogelijke klanten mee kunnen lezen.

suc6

Gerrit
Alles is op eigen titel en niet te achterhalen op een bedrijf of andere natuurlijke persoon.

Rob Hamberg

  • Algemeen beheerder
  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 193
    • Bekijk profiel
    • Rob Hamberg .nl
  • Bedrijf: beveiligingsforum.nl
  • Functie: moderator
Re: Wat mis jij op dit forum?
« Reactie #28 Gepost op: dinsdag 2 september 2014, 17:35 »
Wellicht komen we al een heel eind als we allemaal onze collega's over dit forum vertellen. :)

Goed idee, en een topic starten...  ;)

Nigel1711

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 1.042
  • MTB - TBV 2014
    • Bekijk profiel
  • Functie: Monteur TBV
Re: Wat mis jij op dit forum?
« Reactie #29 Gepost op: zondag 19 april 2015, 23:13 »
Wat ik nu mis op het forum, wat ik vaak op andere forums tegenkom is structuur.

Het is wat rommelig als het gaat om alarmsystemen die je zoekt op merk.
Om structuur aan te brengen zouden er bijvoorbeeld subforums gemaakt kunnen worden.
Zodat iemand die op zoek is naar een Aritech, kan zoeken in een subforum van Aritech, zodat er niet andere forums tussen komen en je niet meer verder wilt zoeken omdat het onoverzichtelijk is.

Kan me voorstellen aan Subforums de grote jongens:
Galaxy
Aritech
Satel
Risco
Scantronic
Etc, (kan ze allemaal niet noemen...)
Overige systemen.

Daarmee breng je structuur en mensen die zoeken op bijvoorbeeld satel ook gebracht worden in een forum waar ze 'alles' wat gezegd/geschreven is over satel, daarin te vinden is.

Hoe staan jullie daar in?

Mvg Nigel