Auteur Topic: Kort verslag en foto-impressie ledenbijeenkomst 24 januari  (gelezen 6063 keer)

Planner

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 4.359
    • Bekijk profiel
Kort verslag en foto-impressie ledenbijeenkomst 24 januari
« Gepost op: donderdag 26 januari 2012, 10:05 »
http://www.uniesecurity.nl/Nieuws/tabid/357/articleType/ArticleView/articleId/6344/Kort-verslag-en-foto-impressie-ledenbijeenkomst-24-januari.aspx

Meest opvallende wat mij betreft, is dat de vakbonden eindelijk de hand in eigen boezem steken wat betreft de communicatie rondom het 80% document. Daar wilde men eerst niets van horen, want er was helemaal niets mis met de communicatie. Nu heb ik alleen een deja vu, want een jaar geleden beloofden de vakbonden ook al beterschap daar waar het om de communicatie ging. We moeten dus maar afwachten in hoeverre de communicatie nu gaat verbeteren? Ze hebben nu het plan opgevat om de bedrijven in te gaan. Lijkt mij niet echt te doen gezien de aard van de werkzaamheden.

Ik zou het al een hele verbetering vinden wanneer de vakbonden gewoon actuele en juiste informatie op hun websites neerzetten, en niet alleen maar lopen te roepen dat je vooral moet bellen. Wanneer zij een vraag meerdere keren gesteld krijgen, dan kunnen zij dus vermoeden dat de infomatie niet duidelijk is, en op een FAQ achyige wijze hun websites aanpassen. Dat lijkt mij uitermate simpel en effectief.

Tamaris

  • Aspirant
  • **
  • Berichten: 20
    • Bekijk profiel
Re: Kort verslag en foto-impressie ledenbijeenkomst 24 januari
« Reactie #1 Gepost op: donderdag 26 januari 2012, 15:54 »
Echt jammer dat ik hierzelf niet bij kon zijn.

Petrus

  • Actief lid
  • ***
  • Berichten: 41
    • Bekijk profiel
Re: Kort verslag en foto-impressie ledenbijeenkomst 24 januari
« Reactie #2 Gepost op: donderdag 26 januari 2012, 19:18 »
Wat zo flauw is is dat ze nu weer komen met \"Waardering en respect\" net of je daar een brood van koopt.
Het moment dat je dit hoort weet je een ding, verwacht niets positiefs.

G4S was wel goed vertegenwoordigd.

Hls-m

  • Volledig lid
  • ****
  • Berichten: 63
    • Bekijk profiel
Re: Kort verslag en foto-impressie ledenbijeenkomst 24 januari
« Reactie #3 Gepost op: donderdag 26 januari 2012, 23:08 »
We gaan en de werkvloer op en de actuele informatie op de website zetten. We gaan en moeten informatievoorziening verbeteren. Zoveel is duidelijk!

Groet,
Maarten Hoelscher

Planner

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 4.359
    • Bekijk profiel
Re: Kort verslag en foto-impressie ledenbijeenkomst 24 januari
« Reactie #4 Gepost op: vrijdag 27 januari 2012, 12:12 »
Dat leek mij al lang duidelijk. Alleen wilde jij dat steeds niet weten, en zijn wij hier \"een stelletje azijn\" en zou jij niet meer op deze website kijken. Kennelijk doe je dat dus wel, wellicht is het een idee dat jij je excuses aanbied voor deze uitspraak?

Ronald

  • Actief lid
  • ***
  • Berichten: 40
    • Bekijk profiel
Re: Kort verslag en foto-impressie ledenbijeenkomst 24 januari
« Reactie #5 Gepost op: zaterdag 28 januari 2012, 18:11 »
Bese Planner,

Jij moet beter weten........de communicatie vanuit de Unie gaat de laatste jaren vele malen beter.
Jou verhaal klinkt aardig ondankbaar, .......
Wanneer je een persoon in de hoek dringt kunnen er altijd uitspraken volgen, welke niet netjes zijn.
Laten we eerst eens in de \"eigen\"spiegel kijken voordat we een ander veroordelen!

Wil je verder veel succes wensen

Planner

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 4.359
    • Bekijk profiel
Re: Kort verslag en foto-impressie ledenbijeenkomst 24 januari
« Reactie #6 Gepost op: zaterdag 28 januari 2012, 23:16 »
Hoe bedoel je, ik moet beter weten? Ik volg de CAO onderhandelingen al vele jaren, en de verbetering die jij ziet die zie ik niet? Maar goed, als jij die ziet vind ik best, maar ga mij geen woorden in de mond leggen. En zelfs als hetgeen jij zegt waar zou zijn, dan is de communicatie nog steeds niet zoals het zou moeten zijn, dat geeft Maarten inmiddels eindelijk ook zelf aan.

En wie dringt iemand in een hoek? Hij komt hier zelf op het prikbord, er worden vragen aan hem gesteld die hij niet beantwoord, er worden hem (terecht) verwijten gemaakt over de communicatie, en vervolgens gaat jij twitteren dat wij hier een stelletje azijn zijn.

Ik veroordeel helemaal niemand, ik oordeel slechts over de communicatie. Wie zich dan aangesproken voelt dat is niet mijn probleem. Ik ga er van uit dat een vakbondsbestuurder, die ook nog politicus is, begrijpt dat het helemaal niets persoonlijks is, maar dat het slechts gaat om een zakelijk verschil van inzicht. En zo niet, if you can\'t stand the heat get out of the kitchen!

johan

  • Volledig lid
  • ****
  • Berichten: 54
    • Bekijk profiel
Re: Kort verslag en foto-impressie ledenbijeenkomst 24 januari
« Reactie #7 Gepost op: zondag 29 januari 2012, 11:20 »
Citaat van: Ronald

Bese Planner,

Jij moet beter weten........de communicatie vanuit de Unie gaat de laatste jaren vele malen beter.
Jou verhaal klinkt aardig ondankbaar, .......
Wanneer je een persoon in de hoek dringt kunnen er altijd uitspraken volgen, welke niet netjes zijn.
Laten we eerst eens in de \"eigen\"spiegel kijken voordat we een ander veroordelen!

Wil je verder veel succes wensen


Als de communicatie van de Unie de laatste jaren vele malen beter is dan moet het hiervoor toch wel heel erg slecht zijn geweest.
Op dit moment is de communicatie gewoon weg bagger.
En als die persoon zich in de hoek gedrongen voelde :waarom draaide hij dan steeds om de brij heen, zich wel mengen in discussie\'s maar als er dan vragen aan hem gesteld werden dan was het bel de CAO telefoon maar, of ik dicusieer niet op openbare forum\'s.