Auteur Topic: betreft starters probleem beveiliging organisatie  (gelezen 6663 keer)

BVG Safe B.V.

  • Actief lid
  • ***
  • Berichten: 30
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
    • Bvgsafe
  • Bedrijf: Bvgsafe B.V.
betreft starters probleem beveiliging organisatie
« Gepost op: maandag 2 juni 2014, 19:35 »
Ik heb eigenlijk een vraag namens me neef. Hij wilt ook iets beginnen in de beveiliging allen hij had toen hij jong was een boeten gehad wat naar de rechter is gegaan het is inmiddels bijna 4 jaar terug. gaan ze moeilijk doen voor een paar maanden of hoe zit dat dan dan kan ik hem uitleggen
Met vriendelijke groet,
Gregory Gilds

johanappel

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 186
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
  • Functie: teamleider horeca/evenementen en vervangend planner
Re: betreft starters probleem beveiliging organisatie
« Reactie #1 Gepost op: maandag 2 juni 2014, 19:41 »
Ik heb eigenlijk een vraag namens me neef. Hij wilt ook iets beginnen in de beveiliging allen hij had toen hij jong was een boeten gehad wat naar de rechter is gegaan het is inmiddels bijna 4 jaar terug. gaan ze moeilijk doen voor een paar maanden of hoe zit dat dan dan kan ik hem uitleggen

Wat versta je onder wat willen beginnen in de beveiliging.

Heeft hij een veroordeling gehad betreffende waarvoor hij voor de rechter moest verschijnen?

4 jaar is een richtlijn die bij normale omstandigheden gehanteerd word. Echter zijn er mogelijkheden om in beroep te gaan op moment dat een pas aanvraag afgekeurd word. Dan kun je je verantwoorden bij de korpschef. En dan kun je geluk hebben of niet..

Maar dat is afhankelijk wat er gebeurt is, hoelang het geleden is, of dit het enige is, of je berouw toont, etc... Daar kunnen wij geen duidelijk antwoord op geven.

Mijn advies... Leg dit voor bij de korpschef in zijn regio en vraag gewoon eens een gesprek aan.

BVG Safe B.V.

  • Actief lid
  • ***
  • Berichten: 30
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
    • Bvgsafe
  • Bedrijf: Bvgsafe B.V.
Re: betreft starters probleem beveiliging organisatie
« Reactie #2 Gepost op: dinsdag 3 juni 2014, 10:54 »
Je kan dan denken aan mobiele surveillance. De boete was voor het niet hebben van een geldig vervoersbewijs echter niet een groot misdrijf vind ik. Hij was trouwens minder jarig
Met vriendelijke groet,
Gregory Gilds

johanappel

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 186
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
  • Functie: teamleider horeca/evenementen en vervangend planner
Re: betreft starters probleem beveiliging organisatie
« Reactie #3 Gepost op: dinsdag 3 juni 2014, 11:33 »
Je kan dan denken aan mobiele surveillance. De boete was voor het niet hebben van een geldig vervoersbewijs echter niet een groot misdrijf vind ik. Hij was trouwens minder jarig

Dus gewoon normale beveiligingswerkzaamheden...

het gaat erom of hij een veroordeling heeft gehad of niet en dus een strafblad heeft.

Maar leg dit gewoon eens voor bij BW en laat je informeren of dit een probleem zal zijn.

Jij kunt het geen groot probleem vinden, maar het gaat erom van BW er van vind.

Planner

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 4.358
    • Bekijk profiel
Re: betreft starters probleem beveiliging organisatie
« Reactie #4 Gepost op: dinsdag 3 juni 2014, 11:55 »
De boete was voor het niet hebben van een geldig vervoersbewijs echter niet een groot misdrijf vind ik.

Sterker nog, dat is geen misdrijf maar een overtreding! Wanneer je het er niet mee eens bent, dan kan je er zelf voor kiezen om het voor te laten komen, dat heeft hij (of zijn ouders) dus kennelijk gedaan als jij zegt dat het voor de rechter is gekomen, maar ongeacht de uitspraak van de rechter blijft het nog steeds een overtreding en geen misdrijf, en dus heeft dat verder geen invloed op de beslissing van BW.