Auteur Topic: Uitvallen ip verbinding ats advanced  (gelezen 30143 keer)

Marco

  • Volledig lid
  • ****
  • Berichten: 98
    • Bekijk profiel
  • Functie: MBVer en PDB
Re: Uitvallen ip verbinding ats advanced
« Reactie #45 Gepost op: donderdag 31 december 2015, 10:12 »
bedankt nayonowe,

Dit ga ik ook eens proberen...
Ik laat het weten wat het resultaat is wat ik hiermee behaald heb!!

Marco

Mark rijswijk

  • Actief lid
  • ***
  • Berichten: 28
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
Re: Uitvallen ip verbinding ats advanced
« Reactie #46 Gepost op: zaterdag 2 januari 2016, 16:19 »
Heb hier ook bij een klant probleem mee.
Ip verbinding wordt alleen voor app gebruikt. Verbinding gaat over Ubee modem van ziggo
Verbinding met pc via ethernet kabel werkt.
Echter via wifi al niet meer en via extern ip adres kom ik ook niet in systeem.

Iemand een idee?

Marco

  • Volledig lid
  • ****
  • Berichten: 98
    • Bekijk profiel
  • Functie: MBVer en PDB
Re: Uitvallen ip verbinding ats advanced
« Reactie #47 Gepost op: dinsdag 5 januari 2016, 21:51 »
Nou, ik ben weer wat avonden aan het proberen geweest, maar alles zonder succes.
Ip-adres in de DHCP range, erbuiten, ernaast en eronder en alles zonder succes...

Nu hebben we Ziggo gebeld of ze niet een andere modem kunnen leveren, en dit kon zomaar!!
Heb zelf thuis een Technicolor modem, en geen probleem mee, nooit...
Krijgen nu deze ook opgestuurd en gaan deze neerzetten als deze geleverd is.
Als ik dan weer iets weet laat ik het hier weer weten!

In ieder geval bedankt voor je suggestie nayonowe!!

Mark rijswijk

  • Actief lid
  • ***
  • Berichten: 28
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
Re: Uitvallen ip verbinding ats advanced
« Reactie #48 Gepost op: zaterdag 9 januari 2016, 09:10 »
Nog resultaat geboekt Marco?
Ben van plan  op een locatie het modem/router van ubee in de bridge mode te laten zetten en er apart een Netgear naast te zetten.

Hoor graag van je of een nieuw modem (waar ze trouwens bij mij niet makkelijk over deden ) helpt.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Marco

  • Volledig lid
  • ****
  • Berichten: 98
    • Bekijk profiel
  • Functie: MBVer en PDB
Re: Uitvallen ip verbinding ats advanced
« Reactie #49 Gepost op: zondag 17 januari 2016, 16:43 »
Hoi Mark,

Heb vandaag begrepen dat de modem binnen is!!
Hebben gewoon om een modem gevraagd, de Technicolor en die is probleemloos opgestuurd.
Zodra ik hier meer over kan vertellen laat ik het jullie weten!!

Groet Marco

Marco

  • Volledig lid
  • ****
  • Berichten: 98
    • Bekijk profiel
  • Functie: MBVer en PDB
Re: Uitvallen ip verbinding ats advanced
« Reactie #50 Gepost op: zondag 24 januari 2016, 11:18 »
Nou, na alle moeite en gezeur...
Modem van UPC is binnen, geen problemen meer voor gebruik van de app!!!
Ubee modem was dus zeker het probleem, klant kon op eigen wifi ook de app niet gebruiken en moest deze telkens uitschakelen om de app te kunnen gebruiken.
Dat is nu ook voorbij, alles werkt weer!!!
Dus problemen met de Ubee modem?? Laat de klant een Technicolor modem beatellen bij UPC!!!

Ik moet er nog wel bijzeggen dat het paneel gedowngrade is naar versiw 24, want met versie 26 was het niet voor elkaar te krijgen!!!!
Ik ga UTC ook een mail sturen en als ik iets aan informatie heb laat ik het hier ook weer weten!!

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI P7-L10 met Tapatalk
« Laatst bewerkt op: zondag 24 januari 2016, 11:28 door Marco »