Auteur Topic: Uitvallen ip verbinding ats advanced  (gelezen 30272 keer)

Atomic

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 790
    • Bekijk profiel
  • Functie: Technicus
Re: Uitvallen ip verbinding ats advanced
« Reactie #30 Gepost op: maandag 7 december 2015, 22:01 »
Klopt ja had ik ook al last van komt wel optijd want hij hangt er pas sinds vorige week, maar dacht dat het aan het internet/netwerk daar lag want daar hebben ze al een tijdje problemen mee.

echter staat er in de Release Note 018.
Deze firmware kan, wanneer er gebruik wordt gemaakt van configuratie software, alleen
geprogrammeerd worden met de ATS8500 Standalone Downloader versie 1.2.0.8996 of hoger.

echter staat er alleen nog maar ATS8500 1.1.0.6440 op hun site, maar zal vast de komende dagen ook online verschijnen mag ik aannemen.
Zie in de releasenotes van ats8500 ook dat de master panelen geschikt zijn, ben benieuwd hoe dat gaat uitpakken.

Marco

  • Volledig lid
  • ****
  • Berichten: 98
    • Bekijk profiel
  • Functie: MBVer en PDB
Re: Uitvallen ip verbinding ats advanced
« Reactie #31 Gepost op: maandag 7 december 2015, 23:02 »
Ook ik heb last van een vastloper gehad. Gelukkig heb ik goed contact met UTC Weert, heb de 8500 al in gebruik ook voor de classic panelen!
Ik vind het ideaal, wat een heerlijk overzicht net zoals de Advanced panelen!!
Maar ook het probleem met de kiezer is bij mij tot nu toe opgelost na de update naar versie 26!
En ben het wel met jullie een dat het jammer is dat er een firmware online komt maar niet de software voor deze firmware, maar zoals Dre ook zegt; deze zal vast vandaag of morgen ook online komen te staan!!
Leuk dat er toch weer wat nieuwe functies bij zijn gekomen!!!!

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI P6-U06 met Tapatalk


Dré

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 985
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
Re: Uitvallen ip verbinding ats advanced
« Reactie #32 Gepost op: dinsdag 8 december 2015, 20:39 »
Inmiddels vandaag dus ook de nieuwe ATS8500 gelanceerd.

gieter

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 192
    • Bekijk profiel
Re: Uitvallen ip verbinding ats advanced
« Reactie #33 Gepost op: dinsdag 8 december 2015, 21:21 »
Heb zojuist de nieuwe FW en downloader geinstaleerd.
Nu het volgende probleem

De gebruikers
Acties
Actielijsten
Uitzonderingen
Tijdschemas

Worden niet terug naar het paneel gestuurd.

Heeft iemand dit meegemaakt?
En zo ja hoe lis ik dit op?




Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Jemmie

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 235
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
Re: Uitvallen ip verbinding ats advanced
« Reactie #34 Gepost op: woensdag 9 december 2015, 13:39 »
Staat in de software dwang aan? En in paneel niet?

gieter

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 192
    • Bekijk profiel
Uitvallen ip verbinding ats advanced
« Reactie #35 Gepost op: woensdag 9 december 2015, 14:45 »
Nee ligt niet aan dwang.
Dan kun je sowieso niks downloaden.

Heb contact gehad met utc

De waarde 0 bij de testmelding veroorzaakt dit probleem.
Zet deze op een willekeurig getal en het is  opgelost




Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Jemmie

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 235
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
Re: Uitvallen ip verbinding ats advanced
« Reactie #36 Gepost op: donderdag 10 december 2015, 04:03 »
Ok tnx voor terug koppeling.

gieter

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 192
    • Bekijk profiel
Re: Uitvallen ip verbinding ats advanced
« Reactie #37 Gepost op: donderdag 10 december 2015, 21:12 »
Heeft iemand de app al geprobeerd met de nieuwe FW?
Bij werkt het nu niet meer.
Verder niks veranderd.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

TK666

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 125
    • Bekijk profiel
Re: Uitvallen ip verbinding ats advanced
« Reactie #38 Gepost op: vrijdag 18 december 2015, 20:27 »
Na updaten van de app moet je alles weer kunnen bedienen.

Marco

  • Volledig lid
  • ****
  • Berichten: 98
    • Bekijk profiel
  • Functie: MBVer en PDB
Re: Uitvallen ip verbinding ats advanced
« Reactie #39 Gepost op: vrijdag 25 december 2015, 20:08 »
IP verbinding lukt bij mij wel allemaal...
Maar met android-app is inderdaad geen verbinding meer te krijgen!!
Zal vanavond de IOS proberen...

Hopelijk komt er snel een update voor de android-app!!!

Dré

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 985
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
Re: Uitvallen ip verbinding ats advanced
« Reactie #40 Gepost op: zondag 27 december 2015, 19:49 »
Ik heb deze week de inbraakinstallatie geinstalleerd bij mij thuis en ook bij mij werkt de app, alleen wat ik wel merk (verbinding van af buiten, van binnen nog niet echt geprobeerd) merk ik dat wanneer ik ga in/uitschakelen via de app ik niet meer zie of die is uitgeschakeld, hij wordt vaak niet ververst.
En maar weet niet of dat zo hoort, heb bij een alarm nog niet kunnen uitschakelen via de app.

MHo

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 448
    • Bekijk profiel
  • Functie: Service Engineer
Re: Uitvallen ip verbinding ats advanced
« Reactie #41 Gepost op: maandag 28 december 2015, 18:55 »
De waarde 0 bij de testmelding veroorzaakt dit probleem.
Zet deze op een willekeurig getal en het is  opgelost




Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Moet dit bij alle 16 PAC's gedaan worden of alleen diegene wat gebruikt word(en)?

gieter

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 192
    • Bekijk profiel
Re: Uitvallen ip verbinding ats advanced
« Reactie #42 Gepost op: maandag 28 december 2015, 19:39 »
Bij alle pac's invoeren.
Dit kan in een keer als je ze allemaal selecteerd


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Marco

  • Volledig lid
  • ****
  • Berichten: 98
    • Bekijk profiel
  • Functie: MBVer en PDB
Re: Uitvallen ip verbinding ats advanced
« Reactie #43 Gepost op: donderdag 31 december 2015, 09:57 »
Beste,

Nu ben ik er nog steeds niet uit dat het met Ubee modem van UPC de App niet meer werkt.
Wat kan dat zijn, en hoe kan dat??
Ik kan wel vanaf mijn pc verbinding maken naar het paneel toe, ik kan up/downloaden, inschakelen,
uitschakelen en noem maar op!!!
Waarom zou dan de App niet gebruikt kunnen worden met een Ubee modem??

Sorry hoor, kan het gewoon niet uitstaan dat het ene werkt en het andere niet.....

Is er van jullie al iemand verder mee gekomen of al iets wijzer geworden??

Groeten Marco

nayonowe

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 360
    • Bekijk profiel
  • Functie: Technisch adviseur / specialist
Re: Uitvallen ip verbinding ats advanced
« Reactie #44 Gepost op: donderdag 31 december 2015, 10:05 »
Beste,

Nu ben ik er nog steeds niet uit dat het met Ubee modem van UPC de App niet meer werkt.
Wat kan dat zijn, en hoe kan dat??
Ik kan wel vanaf mijn pc verbinding maken naar het paneel toe, ik kan up/downloaden, inschakelen,
uitschakelen en noem maar op!!!
Waarom zou dan de App niet gebruikt kunnen worden met een Ubee modem??

Sorry hoor, kan het gewoon niet uitstaan dat het ene werkt en het andere niet.....

Is er van jullie al iemand verder mee gekomen of al iets wijzer geworden??

Groeten Marco

Helaas is mijn firewall defect geraakt door waterschade. Hierdoor moest ik mijn Ubee modem weer in gebruik nemen.
Ook ik kreeg het eerst niet werkend, totdat ik mijn ip-pool heb aangepast. Blijkbaar heeft mijn modem problemen met forwarding als het ip-adres niet in de dhcp pool zit.

Nu werkt het als een zonnetje.