@ Sqouzie, je schrijft ergens iets over IC's en Uc's aan de klanten geven.... (codes)
"Indien nodig, zijn ze toch weer vergeten na een uur".Zoals Gerrit al ook ergens schrijft: e.e. a. natuurlijk afhankelijk van de klasse.
Beter lijkt mij nog om dat eerst 3, 4 of 8 cijfers verkeerd te noemen, in een hoog tempo. Dan is de klant ze al na 10 seconden vergeten, met de stress erbij van zijn storing!!
Wij werken trouwens altijd met een versleuteling van postcodes (2 erbij, 1 er af, bijv) zodat elke klant zijn eigen IC heeft!
Zeg altijd tegen de klanten die vinden dat wij er de volgende dag, zondag, om 09.00 uur voor de deur moeten staan.....
"Ik heb 600 klanten mevrouw. Wij willen er graag voor zorgen dat die zo min mogelijk last van hun systeem hebben en daar zullen we hard voor werken!!
Kunt u zich voorstellen hoeveel extra werk wij hebben als elke klant slechts éénmaal p/jaar een storing heeft waar wij voor moeten komen?? Betekent dat wij bijna elke dag 2 storingen moeten oplossen!!
Dus in ons eigen belang (zit bij ons allemaal in de service overeenkomst) willen wij dat u storingsvrij het jaar door komt...."
Alle met gezond verstand hè?
Wil iemand nog wat tips over GSM module gebruik? Uitvoerig onderzocht.......
Iedereen ook weer op de hoogte dat alléén GSM niet meer mag in klasse 2?? (mag wel..., mag niet....!! Poeh poeh!!)
Mvg.