Auteur Topic: Problemen met analoge lijn en ATS Advanced...  (gelezen 2614 keer)

Julian Wendler

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 598
  • sani salvique
    • Bekijk profiel
  • Functie: Monteur beveiligingsinstallaties, All-round Beveiliger
Problemen met analoge lijn en ATS Advanced...
« Gepost op: zondag 3 januari 2016, 15:20 »
Wie heeft al storingsmeldingen ontvangen van klanten die via Analoge 48V lijn naar de Meldkamer melden?

Ik heb sinds 2 dagen(heel toevallig nieuwjaar...) bij een klant als beveiliger geen doormelding...

Wat ik ooit(ergens in 2015) meen te hebben gelezen is dat KPN gefaseerd de analoge lijnen eruit gooit....
in 2017 oid.

Analoge lijn nabootsen of via ip:
Via de nieuwe Experiabox werkt dat niet... heb ik al geprobeerd. wel werkt het met de oude v8 experiaboxen...

Via IP is mogelijk maar klant wil nog niet over aangezien hij vindt dat het zo wel werkt.. en zodra er glasvezel in zijn gebied komt, gaat ie over.

Graag hoor ik als jullie soortgelijke problemen hebben.
Met Limburgse groet,

Julian Wendler


-----------------------------------------------------
Alles is op eigen titel en niet te achterhalen op een bedrijf of andere natuurlijke persoon.