Auteur Topic: Personeel zelf in dienst nemen of payroll als beginnend bedrijf ?  (gelezen 6188 keer)

enrico1972

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 201
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
Personeel zelf in dienst nemen of payroll als beginnend bedrijf ?
« Gepost op: maandag 22 augustus 2011, 19:09 »
Personeel zelf in dienst nemen of payroll als beginnend bedrijf ?

Stel je zou nu als beveiligingsbedrijf beginnen met de ervaring die je in de loop der jaren hebt opgebouwd en misschien
ook kijkend naar de kosten wat zou je dan doen ?

Neem je mensen via Payroll wat iets duurder is of ga je voor zelf in dienst nemen waar meer bedrijfsrisico aan vast zit.
 
Graag jullie mening zodat anderen er wat van kunnen leren of iets aan hebben voor als zij voor de keuze staan.
In dit land dient u de wet te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen zijn.

WdeVriesBeveiliging

  • Aspirant
  • **
  • Berichten: 8
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
    • wdevriesbeveiliging
Re: Personeel zelf in dienst nemen of payroll als beginnend bedrijf ?
« Reactie #1 Gepost op: vrijdag 20 januari 2012, 12:55 »
Personeel zelf in dienst nemen of payroll als beginnend bedrijf: Geen van beide in dit geval er is een makkelijke oplossing dit is een uitzendbureau voor beveiliging (als je meer wil weten hoor ik het wel)

 
wdevriesbeveiliging

Raymond

  • Gast
Re: Personeel zelf in dienst nemen of payroll als beginnend bedrijf ?
« Reactie #2 Gepost op: zaterdag 21 januari 2012, 00:02 »
Personeel zelf in dienst nemen of payroll als beginnend bedrijf: Geen van beide in dit geval er is een makkelijke oplossing dit is een uitzendbureau voor beveiliging (als je meer wil weten hoor ik het wel)

Personeel via een uitzendbureau zou ik niet zo snel doen omdat je geen idee of je een "goede" beveiliger krijgt.
Ik neem liever zelf iemand dan op 0 uren zodat ik tenminste weet wat ik aan die persoon heb.

enrico1972

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 201
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
Re: Personeel zelf in dienst nemen of payroll als beginnend bedrijf ?
« Reactie #3 Gepost op: dinsdag 24 januari 2012, 00:10 »
Personeel zelf in dienst nemen of payroll als beginnend bedrijf: Geen van beide in dit geval er is een makkelijke oplossing dit is een uitzendbureau voor beveiliging (als je meer wil weten hoor ik het wel)
wdevriesbeveiliging

Ik zou zeggen deel je informatie met iedereen want dan leert iedereen hier op het forum er wat van.
Maar wat ik wel weet na veel onderzoek is dat een werknemer via een uitzendburo duurder is dan zelf
in dienst nemen of payroll.
De info die ik heb tot nu toe is bruto uurloon x factor = kosten voor werkgever.
Zelf in dienst factor 1,4 / payroll factor 1,7 à 1,8 en uitzendburo minimaal factor 1,9 tot wel 2,2.
In dit land dient u de wet te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen zijn.

WdeVriesBeveiliging

  • Aspirant
  • **
  • Berichten: 8
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
    • wdevriesbeveiliging
Re: Personeel zelf in dienst nemen of payroll als beginnend bedrijf ?
« Reactie #4 Gepost op: woensdag 1 februari 2012, 13:33 »
Personeel via een uitzendbureau zou ik niet zo snel doen omdat je geen idee of je een "goede" beveiliger krijgt.
Ik neem liever zelf iemand dan op 0 uren zodat ik tenminste weet wat ik aan die persoon heb.

dit kan ook ja maar dan heb je wel een ander probleem dit is dat als jij niet meer voor je werkt een maand je wel,
een loonstrook moet maken en of laten maken.
dit kost ook weer geld

en waar ik het over heb is een uitzendbureau wat ik wel goed ken maar dat is voor mij een voordeel.

ik werk graag met zzper's die komen altijd en doen ook goed werk voor als nog (ik weet) het is zo bij zzper's geen werk en,
of slecht werk geen geld.

groetjes