Auteur Topic: Mobiele Surveillance hoeveel werk om 1 auto rendabel te laten zijn per 24 uur ?  (gelezen 6977 keer)

enrico1972

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 201
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
Mobiele Surveillance hoeveel werk om 1 auto rendabel te laten zijn per 24 uur ?

Ook hiervoor geldt dat ik leergierig ben en graag informatie zoek wat verdraaid moeilijk te vinden is op het net.
Het zal uiteraard te maken hebben met welk tarief je rekent maar hoeveel werk moet er bij benadering in 1 auto zitten
om hem rendabel te laten zijn.
Dus hoeveel Sluitingen Controles en Openingen per 24 uur in 1 auto.

Keyholding abonnementen zijn natuurlijk een jaarlijkse vaste inkomstenbron maar dat kan nooit genoeg zijn om 1 auto
of meerdere auto’s van te laten rijden zonder dat er ook echt werk in zit.
In dit land dient u de wet te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen zijn.

Mik

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 414
    • Bekijk profiel
Re: Mobiele Surveillance hoeveel werk om 1 auto rendabel te laten zijn per 24 uur ?
« Reactie #1 Gepost op: dinsdag 23 augustus 2011, 00:04 »
leergierig ben je zeker  ;)

enrico1972

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 201
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
Re: Mobiele Surveillance hoeveel werk om 1 auto rendabel te laten zijn per 24 uur ?
« Reactie #2 Gepost op: dinsdag 23 augustus 2011, 01:16 »
Absoluut en zonder iets te vragen kom je nergens achter.
In dit land dient u de wet te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen zijn.

scorpio

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 146
    • Bekijk profiel
Re: Mobiele Surveillance hoeveel werk om 1 auto rendabel te laten zijn per 24 uur ?
« Reactie #3 Gepost op: dinsdag 23 augustus 2011, 07:50 »
Mobiele Surveillance hoeveel werk om 1 auto rendabel te laten zijn per 24 uur ?

1 auto gaat nooit rendabel zijn. Als je namelijk genoeg contracten hebt wanneer het rendabel zou kunnen zijn, dan kan je die contracten nooit waar maken, want als je namelijk ergens een probleem tegenkomt, dan loopt de hele boel in het honderd. Mobiele surveillance is niet iets wat je zo maar even als klein bedrijf op kan zetten, daar zal je eerst een hoop geld op moeten investeren alvorens het rendabel zal kunnen worden....

Ook hiervoor geldt dat ik leergierig ben en graag informatie zoek wat verdraaid moeilijk te vinden is op het net.

Natuurlijk, jij denkt toch niet dat de grote bedrijven die dit succesvol in de markt zetten te koop gaan lopen met de manier hoe zij dat doen...

Het zal uiteraard te maken hebben met welk tarief je rekent

Daar heeft het ALLES mee te maken! Alleen is het tarief niet zo zeer het startpunt, maar het gevolg van de manier waarop de organisatie de boel heeft georganiseerd. Daaruit volgt hoeveel alles kost en daarop wordt de prijs gebaseerd. De fout die veel starters maken is dat zij beginnen met lage tarieven, en dan na verloop van tijd er eindelijk achter komen dat die tarieven hun kosten niet dekken...

Verder denk ik dat je het antwoord op jouw vragen hier niet gaat krijgen.
« Laatst bewerkt op: dinsdag 23 augustus 2011, 12:34 door Raymond »

Mik

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 414
    • Bekijk profiel
Re: Mobiele Surveillance hoeveel werk om 1 auto rendabel te laten zijn per 24 uur ?
« Reactie #4 Gepost op: dinsdag 23 augustus 2011, 12:59 »
Toch kan aantrekkelijke tarieven juist weer een strategie zijn om zo naam bekendheid te krijgen of bij een klant 'binnen' te komen.
Dit zal dan weloverwogen moeten zijn, waarbij je rekening houdt met de uiteindelijke omzet die je draait.

grotere bedrijven doen het ook wel om continuïteit te waarborgen.

Als je tarief maar klopt in je financieel plaatje.

scorpio

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 146
    • Bekijk profiel
Re: Mobiele Surveillance hoeveel werk om 1 auto rendabel te laten zijn per 24 uur ?
« Reactie #5 Gepost op: dinsdag 23 augustus 2011, 19:11 »
Toch kan aantrekkelijke tarieven juist weer een strategie zijn om zo naam bekendheid te krijgen of bij een klant 'binnen' te komen.

Dat kan, alleen kost dat wel (heel) veel geld, dat je later dus weer terug moet verdienen. En het verhogen van de tarieven is moeilijker als de tarieven verlagen. Dat is iets wat grote bedrijven wellicht kunnen doen, maar klein bedrijven en/of starters hebben meestal niet zoveel financiele ruimte om dit te kunnen doen.

Dit zal dan weloverwogen moeten zijn, waarbij je rekening houdt met de uiteindelijke omzet die je draait.

De omzet is niet zo interessant, het gaat om de winst die je overhoudt.

grotere bedrijven doen het ook wel om continuïteit te waarborgen.

Precies, maar die hebben dan meestal wel andere gorte objecten waar er wel voldoende binnen komt

Als je tarief maar klopt in je financieel plaatje.

Inderdaad, en zoals ik al eerder schreef, het tarief is een gevolg van alle andere zaken. Beginnen met je tarief en dan daar naar toe werken (en op alle andere zaken proberen te bezuinigen) is veelal het begin van het einde....

enrico1972

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 201
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
Re: Mobiele Surveillance hoeveel werk om 1 auto rendabel te laten zijn per 24 uur ?
« Reactie #6 Gepost op: woensdag 24 augustus 2011, 01:05 »
1 auto gaat nooit rendabel zijn. Als je namelijk genoeg contracten hebt wanneer het rendabel zou
kunnen zijn, dan kan je die contracten nooit waar maken, want als je namelijk ergens een probleem
tegenkomt, dan loopt de hele boel in het honderd.

Mobiele surveillance is niet iets wat je zo maar even als klein bedrijf op kan zetten, daar zal je eerst
een hoop geld op moeten investeren alvorens het rendabel zal kunnen worden....
Helder Scorpio maar als 1 auto nooit rendabel gaat zijn wat kan dan wel rendabel zijn.
Ik zeg ook niet dat je met 1 auto minimaal moet beginnen trouwens maar dat is een ander verhaal.

Dat je dan risico loopt begrijp ik en dat MS 9 van de 10 keer een aanvullende dienst is weet ik ook.
Maar als je op het punt komt van er moet(en) 1 of meerder auto's gaan rijden dan zal er toch ook
een maatstaaf moeten zijn van het hoe en wat lijkt mij.

Natuurlijk, jij denkt toch niet dat de grote bedrijven die dit succesvol in de markt zetten te koop gaan lopen met de manier hoe zij dat doen...
Nee ik denk niet dat grote of kleine bedrijven te koop gaan lopen met hoe en wat maar als je nooit
iets vraagt wat je niet kan vinden zal je er ook nooit achter komen.
Als ik zelf in zo'n positie had gewerkt in het verleden dan had ik het allemaal geweten maar helaas
die mazzel heb ik nooit gehad.
Het blijkt maar weer dat men niet graag anderen helpt om ook succesvol te worden want stel je toch
eens voor dat........

Daar heeft het ALLES mee te maken! Alleen is het tarief niet zo zeer het startpunt, maar het gevolg
van de manier waarop de organisatie de boel heeft georganiseerd.
Daaruit volgt hoeveel alles kost en daarop wordt de prijs gebaseerd.
De fout die veel starters maken is dat zij beginnen met lage tarieven, en dan na verloop van tijd
er eindelijk achter komen dat die tarieven hun kosten niet dekken...

Verder denk ik dat je het antwoord op jouw vragen hier niet gaat krijgen.
Ik begrijp dat het alles met het tarief te maken zal hebben.
Dat je beter iets kan zakken dan stijgen is in mijn ogen ook logisch.
Jammer dat je denkt dat het antwoord hier niet gaat komen maar het is niet anders.
In dit land dient u de wet te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen zijn.