Auteur Topic: Welke webshop gebruiken jullie voor jullie uitrusting?  (gelezen 4616 keer)

MartinHaan

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 136
  • Elke uitsmijter begint als een zacht eitje!!!!
    • Bekijk profiel
  • Functie: Algemeen manager / Teamleider Horeca/Events / Teamleider Zorginstellingen
Welke webshop gebruiken jullie voor jullie uitrusting?
« Gepost op: zondag 1 oktober 2017, 10:45 »
Dag  mede beveiligers,

In het verleden bestelde ik voor mijn privé uitrusting, mijn artikelen bij Siecru supply.
Helaas heeft deze webshop ervoor gekozen om te stoppen.

Nu zijn er vele aanbieders en webshops, maar welke heeft de juiste service? Mijn ervaring met Siecru Supply was dat de service uitstekend was, altijd goed geďnformeerd, en de juiste kwaliteit.

Welke goeie ervaringen hebben jullie met webshops? En dan met name de kwaliteit van de producten en de service die het bedrijf bied. Prijs vind ik in deze niet zo belangrijk. Betaal liever iets meer, en dat het gewoon goed is, dan dat het goedkoop is en de service en/of kwaliteit matig is.

Dus ben benieuwd naar jullie positieve ervaringen!!!!!

Nadina Jahangier

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 105
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
Re: Welke webshop gebruiken jullie voor jullie uitrusting?
« Reactie #1 Gepost op: vrijdag 10 november 2017, 13:35 »
Goedemiddag,

Wellicht bied onze webshop/winkel een mogelijkheid?

www.knbsecurityshop.nl

We zijn bezig met een nieuwe webshop layout, dus in de shop die nu online staat staan helaas niet alle producten. Mocht je iets zoeken maar het niet vinden, of een specifiek product of merk willen hebben in onze shop kan je ons bellen of mailen en dan gaan we op zoek voor je.

Wij kennen Siecru heeft goed en hadden ook een goede samenwerking. Had hij iets niet op voorraad belde hij ons en andersom als we toch snel moesten uitleveren, dus we weten welke service er geboden werd en vinden dat wij het minstens gelijkwaardig uitvoeren.

Per 1 januari 2018 wordt onze webshop een zelfstandige onderneming. Dit jaar is het nog onderdeel van ons beveiligingsbedrijf.

Je mag me ook altijd bellen of mailen. info@knbsecurityshop.nl of 085-4019342

mvg, Nadina

Harli

  • Aspirant
  • **
  • Berichten: 6
  • don't run with scissors!
    • Bekijk profiel
  • Bedrijf: Tijssens
  • Functie: monteur
Re: Welke webshop gebruiken jullie voor jullie uitrusting?
« Reactie #2 Gepost op: vrijdag 10 november 2017, 13:49 »
Heb goede ervaringen met Boots and Goods.
Ruim assortiment en goede service.