Auteur Topic: Gezocht: Beveiliger in Opleiding  (gelezen 3521 keer)

Fieke

  • Groentje
  • *
  • Berichten: 1
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
Gezocht: Beveiliger in Opleiding
« Gepost op: vrijdag 14 september 2018, 18:10 »
Dag allemaal,


Voor een klein besloten feest (200 mensen) in Utrecht Centrum ben ik opzoek naar een beveilig in opleiding.
We merken dat mensen van buitenaf soms bij ons naar binnen willen komen. Lijkt het iemand leuk om bij ons te komen werken? Natuurlijk krijg je betaald.

We zoeken iemand in opleiding, omdat de werkzaamheden: mensen zonder kaart buiten houden en het feest: klein, besloten, kaartverkoop vooraf, ons kent ons. Misschien niet geschikt is voor een echte beveiliger, we hebben namelijk nooit last van opstootjes of andere zaken.

Groet,


Fieke

Planner

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 4.358
    • Bekijk profiel
Re: Gezocht: Beveiliger in Opleiding
« Reactie #1 Gepost op: zaterdag 15 september 2018, 22:12 »
Fieke,

je kunt niet zo maar even een beveiliger (in opleiding) i huren, daarvoor zal je toch echt een beveiligingsbedrijf in moeten schakelen. Een beveiliger mag namelijk alleen maar beveiligingswerkzaamheden uitvoeren namens het bedrijf waar hij/zij werkzaam voor is.

MartinHaan

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 136
  • Elke uitsmijter begint als een zacht eitje!!!!
    • Bekijk profiel
  • Functie: Algemeen manager / Teamleider Horeca/Events / Teamleider Zorginstellingen
Re: Gezocht: Beveiliger in Opleiding
« Reactie #2 Gepost op: dinsdag 16 oktober 2018, 15:32 »
Citaat
We zoeken iemand in opleiding, omdat de werkzaamheden: mensen zonder kaart buiten houden en het feest: klein, besloten, kaartverkoop vooraf, ons kent ons. Misschien niet geschikt is voor een echte beveiliger, we hebben namelijk nooit last van opstootjes of andere zaken.

Dit is natuurlijk onzin, buiten het feit dat het niet mag.

Dus omdat er nog nooit opstootjes zijn geweest, bied dit garantie voor de toekomst?

Maar ik vraag mij dan af, hoe hebben jullie het in het verleden geregeld? Als je een 'echte' beveiliger niet geschikt vind.

Ben benieuwd naar het evenement, denk dat Bijzondere wetten dit interessant gaat vinden!