Auteur Topic: Heeft iemand bij de NTI beveiliging gevolgd?  (gelezen 4081 keer)

Laura Ottens

  • Groentje
  • *
  • Berichten: 3
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
Heeft iemand bij de NTI beveiliging gevolgd?
« Gepost op: donderdag 16 januari 2020, 12:02 »
Hallo!

Ik heb bij het NTI de opleiding beveiliging gevolgd en heb de opleiding 1 jaar geleden afgerond, stagewerkboek ontvangen en goedgekeurd, etc. Alles afgerond behalve de praktijkexamens "handelen in kritieke situaties" en "praktijkopdrachten." Tijdens mijn stage hebben ze me nooit examentraining gegeven om me voor te bereiden op deze examens. :(

Bij NTI is vorig jaar mijn studieduur verlopen en dus kan ik de opleiding bij hun niet afmaken. Ik heb nu een aantal opleiders opgebeld met de vraag of ik mijn diploma bij hun kan halen (met vrijstelling) maar ik krijg veel te horen dat dat niet mogelijk is? ???

Heeft iemand enig idee hoe ik dit alsnog af kan maken? Ik vind dat zo zonde van dat ene examen. Mijn opleiding is een tijd geleden, dus mijn kennis is ook best verwaterd.

Misschien heeft iemand die ook de opleiding bij NTI heeft gevolgd tips? Ik hoor het graag.

Libo

  • Volledig lid
  • ****
  • Berichten: 96
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
Re: Heeft iemand bij de NTI beveiliging gevolgd?
« Reactie #1 Gepost op: vrijdag 17 januari 2020, 12:28 »
Hallo Laura,

Ik heb even gevraagd of Motivation opleidingen iets voor je zou kunnen betekenen en je mag eigenaar dhr. Monteban bellen om je situatie uit te leggen. Succes!

www.motivationbeveiliging.nl
06-29065149