Auteur Topic: Het Rijksmuseum zoekt een Portier (beveiliger)  (gelezen 5838 keer)

Veiligheidsz. Rijksmuseum

  • Aspirant
  • **
  • Berichten: 7
  • VEILIGHEIDSZAKEN RIJKSMUSEUM
    • Bekijk profiel
Het Rijksmuseum zoekt een Portier (beveiliger)
« Gepost op: vrijdag 19 augustus 2011, 16:33 »
Het Rijksmuseum is het nationale museum voor kunst en geschiedenis voor het nationale en internationale publiek. Het is de missie van het Rijksmuseum zodanig met de collecties om te gaan dat velen zich bewust zijn van de uitzonderlijke betekenis van deze nationale schatkamer en om voorwerpen van oude kunst en geschiedenis betekenis te geven in het heden. Het Rijksmuseum heeft circa 400 medewerkers.
Het Rijksmuseum wordt op dit moment vernieuwd, gerestaureerd en gerenoveerd en zal naar verwachting in 2013 zijn deuren weer openen voor het publiek. Jaarlijks wordt het museum door circa 900.000 mensen bezocht in de Philipsvleugel, waar nu de topstukken uit de Gouden Eeuw te zien zijn.

Het Rijksmuseum is op korte termijn op zoek naar een:

Portier (Beveiliger)
36 uur per week

Functie-informatie:
Vanuit de portiersloge/receptie bewaken van de verschillende locaties Rijksmuseum in Amsterdam.
De werkdagen zijn maandag tot en met vrijdag (7,2 uur per dag).  Tevens behoort tot deze functie het volgens rooster één keer in de acht weken werken van een zaterdagdienst.

De voornaamste werkzaamheden zijn:
-   Toezicht houden op de bewakingsactiviteiten en toezien op de naleving van de voorschriften met betrekking tot beveiliging, toegang, orde en netheid van de locaties vanuit de portiersloge/receptie, zodanig dat snel en adequaat acties worden ondernomen ter voorkoming en/of beperking van onrechtmatigheden en calamiteiten;
-   Beveiligen van de dienstingang, op zodanige wijze dat bezoek, medewerkers en personeel van derden correct worden ontvangen en doorverwezen, alsmede procedures ten aanzien van in- en uitgaande personen en goederen worden uitgevoerd;
-   Controleren van vluchtwegen en brandblusmiddelen. Daarnaast uitvoering geven aan voorgeschreven maatregelen bij brand en overige calamiteiten en verlenen van EHBO, volgens bedrijfsnoodplan.

Vereisten:
-   Diploma Beveiliger II of vergelijkbaar;
-   Minimaal twee jaar ervaring in de beveiligingsbranche;
-   BHV diploma dan wel de bereidheid tot het behalen hiervan;
-   Goede beheersing van de Nederlandse taal (mondeling en schriftelijk);
-   Kennis van de Engelse taal (mondeling);
-   Kennis en ervaring met Outlook, Word en (in mindere mate) Excel;
-   Oplossingsgericht, dienstverlenend en nauwkeurig;
-   Representatief voorkomen en een goede fysieke gesteldheid.

Salaris:
Het salaris bedraagt afhankelijk van opleiding en ervaring minimaal € 1.859,00 en maximaal
€ 2.230,00 bruto per maand (schaal 4), bij een volledige werkweek van 36 uur, exclusief 8 % vakantietoelage. Op de overige arbeidsvoorwaarden is de CAO Verzelfstandigde Rijksmusea van toepassing.

Aanstelling geschiedt voor de duur van één jaar, waarna in beginsel verlenging kan plaatsvinden voor tweemaal één jaar. Vervolgens zal – bij ongewijzigde bedrijfsomstandigheden en goed functioneren – het dienstverband worden omgezet in een dienstverband voor onbepaalde tijd.

Inlichtingen/sollicitaties:
Voor nadere informatie kunt u contact opnemen met de heer B. Schindeler van afdeling P&O, tel. 020 674 7324. U kunt uw sollicitatie versturen aan vacatures@rijksmuseum.nl o.v.v. vacature Portier.

Veiligheidsz. Rijksmuseum

  • Aspirant
  • **
  • Berichten: 7
  • VEILIGHEIDSZAKEN RIJKSMUSEUM
    • Bekijk profiel
Re: Het Rijksmuseum zoekt een Portier (beveiliger)
« Reactie #1 Gepost op: vrijdag 19 augustus 2011, 16:34 »

Peerpandabeer

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 100
  • Alles op zijn tijd
    • Bekijk profiel
Re: Het Rijksmuseum zoekt een Portier (beveiliger)
« Reactie #2 Gepost op: vrijdag 19 augustus 2011, 19:18 »
deze persoon moet dus de functie van deur gaan vervullen.

please zeg als je niet eens de juiste functieomschrijving kent  :-\

Harry

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 496
  • Niemand is onmisbaar, tenzij je een dag vrij wilt
    • Bekijk profiel
Re: Het Rijksmuseum zoekt een Portier (beveiliger)
« Reactie #3 Gepost op: vrijdag 19 augustus 2011, 22:58 »
Ik vind de functieomschrijving wel duidelijk alleen het salaris valt een beetje tegen in tegenstelling tot de salarissen van een particuliere beveiligingsdienst. Als ik nou van elke bezoeker minimaal 10ct fooi krijg, wil ik er wel over denken.... ;)
Ik ben niet eigenwijs, ik ben gewoon critisch.

Mik

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 414
    • Bekijk profiel
Re: Het Rijksmuseum zoekt een Portier (beveiliger)
« Reactie #4 Gepost op: zaterdag 20 augustus 2011, 07:43 »
Ook het salaris valt mee, of tegen tis maar wat je gewend bent, maar in vergelijking met de beveiliging CAO is het aangeboden salaris niet zoveel anders dan wat een beveiliger heeft.
Het is een kaal (bruto) salaris. Als je meer wilt hebben dan moet je al in schaal 6 zitten.

De functie van portier/receptie, dat moet je liggen.

Harry

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 496
  • Niemand is onmisbaar, tenzij je een dag vrij wilt
    • Bekijk profiel
Re: Het Rijksmuseum zoekt een Portier (beveiliger)
« Reactie #5 Gepost op: zaterdag 20 augustus 2011, 08:51 »
Ik bedoelde eigenlijk dat ik een hoger salaris had verwacht omdat het genoemde salaris ongeveer even hoog is als het salaris volgens de CAO Particuliere Beveiliging.
Meestal heeft een bedrijfsbeveiliger wel een paar honderd euro meer omdat hij juist onder een ander CAO valt.

Ik ben niet eigenwijs, ik ben gewoon critisch.

Veiligheidsz. Rijksmuseum

  • Aspirant
  • **
  • Berichten: 7
  • VEILIGHEIDSZAKEN RIJKSMUSEUM
    • Bekijk profiel
Re: Het Rijksmuseum zoekt een Portier (beveiliger)
« Reactie #6 Gepost op: donderdag 3 november 2011, 17:10 »
vacature is reeds vervuld