Auteur Topic: CS375  (gelezen 4562 keer)

Markie

  • Actief lid
  • ***
  • Berichten: 27
    • Bekijk profiel
CS375
« Gepost op: zondag 2 oktober 2011, 14:50 »
hallo allemaal

ik heb een vraag ik probeer mijn pirren op de CS375 aan te sluiten gaat om EV400AM pirren
alleen zit ik nu te kijken hoe de geheugen uitgang ( Latch ) aangesloten moet worden nu
weet ik wel dat als de inlooptijd start het geheugen uit moet zijn en na einde uitloop ingeschakeld moet zijn
maar hoe krijg ik dit werkend op een cs375 controle paneel

groet Mark

Pietje22589

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 468
    • Bekijk profiel
Re: CS375
« Reactie #1 Gepost op: zondag 2 oktober 2011, 23:01 »
staat een handleiding op de website van aritech over hoe am pirren aan te sluiten op een cs. Wat je hier in ieder geval voor nodig hebt is een relaiskaartje, de cs507. hierin zitten de gewenste latch en ledsturingen.
Luisteren betekent voor velen: wachten totdat de
ander is uitgesproken.

Markie

  • Actief lid
  • ***
  • Berichten: 27
    • Bekijk profiel
Re: CS375
« Reactie #2 Gepost op: maandag 3 oktober 2011, 16:30 »
dankje heb je toevallig een linkje van die website groet Mark

Markie

  • Actief lid
  • ***
  • Berichten: 27
    • Bekijk profiel
Re: CS375
« Reactie #3 Gepost op: maandag 3 oktober 2011, 23:15 »
ben inmiddels in het bezit van het pdfje maar dit gaat niet werken met een pir in een vertraagde zone wat bij mij het geval is deze word dus altijd
verstoord bij het in en uit lopen wat tot gevolg heeft dat de geheugen led altijd zal knipperen na uitschakelen van het paneel.
groet mark

Markie

  • Actief lid
  • ***
  • Berichten: 27
    • Bekijk profiel
Re: CS375
« Reactie #4 Gepost op: zondag 13 november 2011, 08:55 »
Citaat van: Pietje22589

staat een handleiding op de website van aritech over hoe am pirren aan te sluiten op een cs. Wat je hier in ieder geval voor nodig hebt is een relaiskaartje, de cs507. hierin zitten de gewenste latch en ledsturingen.


Nou inmiddels werkt het al de cs507 is hierbij niet echt benodigd als je gewoon de twee relaiscontacten pakt van de centrale de een zet je op in/uitloop en is een nc contact en de andere zet je op ingeschakeld en is een no contact en met de optie stop met code dan werkt het als volgt
bij inschakelen dus na intoetsen code start de uitlooptijd dus het nc contact zal openen zolang de uitlooptijd duurt het no contact zal sluiten en blijft gesloten tot dat het alarm weer uitgeschakeld wordt na einde uitlooptijd zal het nc weer sluiten en nu werkt het geheugen van de pir,
bij betreden pand start de inlooptijd dus het nc contact opent het geheugen is nu uit na intoetsen code om uit te schakelen opent het no contact weer en sluit het nc contact het geheugen is nu uitgeschakeld en bij een eventueel alarm kan men nu zien welke pir er in alarm is gekomen doormiddel van het knipperen van de geheugenled deze gaat bij de volgende geslaagde inschakeling weer uit.