Beveiligingsforum
Beveiligingstechniek => Inbraakbeveiliging => Topic gestart door: brampiec op woensdag 11 juli 2018, 22:31
-
Hoi,
Ik heb een ATS2000 Advanced IP centrale. Nu heb ik regelmatig voor dat ik met de app niet meer kn connecteren. De enige oplossing voor dit probleem is dat ik de centrale volledig uitschakel en weer opstart. Is er iets mis met mijn centrale? Ik draai momenteel firmware 026.026.141.
Welk is momenteel de laatste versie?
Bedankt.
-
Mr 28 is de laatste. En van welke app maak je gebruik. De advisor master pro (blauw logo) draait een heel stuk stabieler als de oude (rode logo)
-
Ik gebruik inderdaad de Advisor master pro app. Nu het probleem doet zich voor in beide apps. Wanneer de centrale dan herstart is, is ook alles terug normaal. Is dit een gekend probleem?
Kan je het volledig versienummer van de 28 geven? Heb je misschien ook een changelog?
Alvast bedankt.
-
Mr028.28.144 is volgens mij de laatste firmware. Als ik het bij klanten tegenkom en de centrale is al eens herstart dan ga ik in principe over tot het firmware update naar firmware mr28.
Bij ons is dit toch wel een bekend probleem.
Groetjes kevin
-
MR028.028.145 is de laatste…
-
Beste Machiel,
Zou je me eventueel die laatste firmware kunnen bezorgen?
Thanks,
-
Momenteel op geüpgraded naar 028.028.145. Hopelijk doet het probleem zich niet meer voor.
Thanks
-
Ik hoop voor je dat het nu over is.
Maar anders zou ik even kijken naar je IP adres, ik neem aan dat het een vast IP adres is en dat je poortforwarding hebt in je modem.
Kijk even of het IP adres buiten je DHCP spoel ligt.