Auteur Topic: 60-plusser  (gelezen 4763 keer)

Blik

  • Aspirant
  • **
  • Berichten: 15
    • Bekijk profiel
60-plusser
« Gepost op: zondag 27 januari 2019, 11:09 »
Is er een werkgever die een ervaren 60-plusser beveiliger in dienst wilt nemen? Ik hoop dat artikel 80 lid 2 geen belemmering is.

Planner

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 4.358
    • Bekijk profiel
Re: 60-plusser
« Reactie #1 Gepost op: zondag 27 januari 2019, 17:56 »
Is er een werkgever die een ervaren 60-plusser beveiliger in dienst wilt nemen? Ik hoop dat artikel 80 lid 2 geen belemmering is.

Er zijn genoeg functies in de beveiliging zonder nachtdiensten. Maar wat te denken van artikel 80, lid 1 b? Dat is wellicht wel leuk en aardig voor oudere werknemers die al een baan hebben, maar als je op zoek bent naar een baan maakr dat het er niet aantrekkelijker op voor een werkgever.

Bovendien is dat een regel die niet per definitie het beoogde doel behaalt. Je kunt namelijk 'gewoon' 10 diensten achter elkaar ingeroosterd worden, namelijk 5 aan het eind van week 1 en 5 aan het begin van week 2.

Dit soort regels moet je dus gewoon niet opnemen, maar de bonden maken er graag goede sier mee

Blik

  • Aspirant
  • **
  • Berichten: 15
    • Bekijk profiel
Re: 60-plusser
« Reactie #2 Gepost op: maandag 28 januari 2019, 19:13 »
Ja, blijkbaar zijn er genoeg functies in de beveiliging zonder nachtdiensten. Ik werd gebeld door één van de bekendsten. Dat kwam ter sprake en ik zou terug gebeld worden. Ik zal een keer zelf dat nummer bellen. Mijn cv is goed gecontroleerd. Niets mis mee. Ligt het misschien aan karakter? Maar hoe kan een werkgever iemand beoordelen op karakter bij voorhand? Naar mijn gevoel klopt iets niet.

Alfred

  • Groentje
  • *
  • Berichten: 4
  • Beveiligingsplein
    • Bekijk profiel
    • Beveiligingsplein
Re: 60-plusser
« Reactie #3 Gepost op: donderdag 14 februari 2019, 21:14 »
Zet je cv anders op: beveiligingsplein.nl