Auteur Topic: Toch nog wat vragen over Satel Integra 64  (gelezen 4255 keer)

andreas58

  • Actief lid
  • ***
  • Berichten: 46
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
Toch nog wat vragen over Satel Integra 64
« Gepost op: woensdag 22 november 2017, 20:21 »
Als zelf doener ben ik al redelijk opgeschoten. De learning curve is best stijl, geen probleem ik heb geen haast. Maar toch een paar vraagjes waar ik maar niet uit kom.

De situatie:
Ik ben in mijn nieuwe (bestaande) woning het alarmsysteem aan het vervangen met een recent gekochte integra 64. Om niet de hele avond(en) voor de meterkast te staan wil ik het systeem geprogrammeerd hebben op mijn bureau, en daarna ophangen en aansluiten. Het systeem is op de groei gekocht.
Het geheel bestaat nu uit 2x raamschakelaar 1x meterkast schakelaar 8 pirs en twee bediendelen, een in de hal (uitloop)  en een boven. 

Wat ik wil bereiken is dat met het bediendeel in de hal het volledige systeem wordt geactiveerd, en met het bediendeel boven ook het gehele systeem behalve de pir op de overloop, bij voorkeur direct actief.
Overigens ik heb geen schakelaar op de voordeur.
Het systeem volledig activeren lukt prima, in en uitloop vertraging e.d.

En een tweede vraag: hoe stop ik de piepjes op de bedieningspanelen als een Pir schakeld? Ik krijg nu 3 piepjes. Zal vast een vinkje zijn maar krijg het niet gevonden.

Ook het meerdere keren doorlezen van de manuals (installatie en programmering) helpen me niet.

Alvast bedankt,
Andre


 



bartjuh85

  • Actief lid
  • ***
  • Berichten: 31
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
Re: Toch nog wat vragen over Satel Integra 64
« Reactie #1 Gepost op: woensdag 22 november 2017, 20:28 »
Als zelf doener ben ik al redelijk opgeschoten. De learning curve is best stijl, geen probleem ik heb geen haast. Maar toch een paar vraagjes waar ik maar niet uit kom.

De situatie:
Ik ben in mijn nieuwe (bestaande) woning het alarmsysteem aan het vervangen met een recent gekochte integra 64. Om niet de hele avond(en) voor de meterkast te staan wil ik het systeem geprogrammeerd hebben op mijn bureau, en daarna ophangen en aansluiten. Het systeem is op de groei gekocht.
Het geheel bestaat nu uit 2x raamschakelaar 1x meterkast schakelaar 8 pirs en twee bediendelen, een in de hal (uitloop)  en een boven. 

Wat ik wil bereiken is dat met het bediendeel in de hal het volledige systeem wordt geactiveerd, en met het bediendeel boven ook het gehele systeem behalve de pir op de overloop, bij voorkeur direct actief.
Overigens ik heb geen schakelaar op de voordeur.
Het systeem volledig activeren lukt prima, in en uitloop vertraging e.d.

En een tweede vraag: hoe stop ik de piepjes op de bedieningspanelen als een Pir schakeld? Ik krijg nu 3 piepjes. Zal vast een vinkje zijn maar krijg het niet gevonden.

Ook het meerdere keren doorlezen van de manuals (installatie en programmering) helpen me niet.

Alvast bedankt,
Andre

Ik zou de pir op de overloop in een ander blok zetten en dan alleen het blok van de overige melders inschakelen s’avonds. En als je het huis verlaat volledig inschakelen bij de CBD in de entree.

Die piepjes kun je uitzetten in de instelling het CBD als ik het goed heb.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

andreas58

  • Actief lid
  • ***
  • Berichten: 46
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
Re: Toch nog wat vragen over Satel Integra 64
« Reactie #2 Gepost op: donderdag 23 november 2017, 21:32 »
Een tweede blok, meende dat dat niet zou werken. Ga het proberen, bedankt.
Ande