Auteur Topic: Draadloos inbraak systeem  (gelezen 2714 keer)

Erwin van den Acker

  • Aspirant
  • **
  • Berichten: 20
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
Draadloos inbraak systeem
« Gepost op: vrijdag 3 april 2020, 14:08 »
Hallo bezoekers van dit forum,

Ik ben op zoek naar een goed draadloos inbraak systeem.
Ik ben bekend met de draadloze oplossing van Aritech/UTC. Maar heb hier wisselende ervaringen mee.
Ik zou graag willen weten of draadloos eigenlijk wel verstandig is? En zo ja, wat er op dit moment allemaal te koop is.

Ik hoor graag van jullie.

Groeten, Erwin

kevs328coupe

  • Volledig lid
  • ****
  • Berichten: 53
    • Bekijk profiel
Re: Draadloos inbraak systeem
« Reactie #1 Gepost op: vrijdag 3 april 2020, 14:58 »
Ik heb nu sinds kort de ats advanced met de nieuwe 433 MHz ats1236 hangen.  Ik moet zeggen dat de waardes in ieder geval heel goed zijn. Maar ik heb het huis net gekocht dus er zit nu ook nog geen Wi-Fi of andere vervuiling in.

Met andere merken geen ervaring

Erwin van den Acker

  • Aspirant
  • **
  • Berichten: 20
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
Re: Draadloos inbraak systeem
« Reactie #2 Gepost op: vrijdag 3 april 2020, 17:37 »
Ok, bedankt voor je reactie. Met de ATS 1236 heb ik nog geen ervaring. Misschien een optie.

Peppie31

  • Actief lid
  • ***
  • Berichten: 32
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
Re: Draadloos inbraak systeem
« Reactie #3 Gepost op: zondag 5 april 2020, 06:38 »
Wij passen veelal Alphatronics of Galaxy panelen toe met een draadloze ontvanger. Werkt beide prima. Overigens wel op basis van 868 MHz 2-weg technologie.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

AlarmcoSecurity

  • Aspirant
  • **
  • Berichten: 14
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
    • Alarmco Security
  • Bedrijf: Fireline Security Group BV
  • Functie: CEO
Re: Draadloos inbraak systeem
« Reactie #4 Gepost op: maandag 6 april 2020, 11:11 »
Ajax Systems is op het moment "de top of the bill", ik heb eigenlijk nooit iets gehad met draadloos.
We maken wel in het verleden gebruik van Alphatronics, maar niet haalt het op het moment bij Ajax.
We hebben inmiddels tientallen systemen verkocht, en de klanten zijn super enthousiast.
Vooral vanwege de detector met camera, als deze detector in alarm komt dan krijg je gelijk via de app foto`s binnen. En glashelder.
Het centrale(tje) kan je aansluiten via het internet, vaste verbinding en via een data sim als update.
Je kan hem ook alleen via 3G aansluiten, makkelijk als er geen vast internet aanwezig is.
Ajax Systems is een geavanceerd en betrouwbaar alarmsysteem, en gebruik maakt van gecertificeerde hardware, volgens Euro-norm EN 50131-1 klasse 2.

Mario