Auteur Topic: portofoon midland  (gelezen 13475 keer)

portofoon3402

  • Aspirant
  • **
  • Berichten: 11
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
  • Bedrijf: bbe
portofoon midland
« Gepost op: dinsdag 20 mei 2014, 18:27 »
goede dag mede mensen ik ben nieuw in het vak ik zat er aan te denken om midland g10 aan te schaffen alleen vroeg ik me af of ik andre collega een paar meter verder op kon inlichten als iemand lastig is zij dragen kenwood protalk wie weet daar meer over gr nick

ElmarT

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 107
    • Bekijk profiel
Re: portofoon midland
« Reactie #1 Gepost op: dinsdag 20 mei 2014, 21:21 »
Standaard komt de programmering niet overeen.
De eerste 8 kanalen in de Midland hebben standaard geen toon slot, dus met wat zoeken kom je je collega's wel tegen (kanaal nummers komen ook niet overeen). Maar als jij roept zullen ze je niet horen door het gebruikte toonslot in de kenwood porto's.

PS.
Op een toetsenbord hebben ze leestekens aangebracht, door ze op de juiste plaatsen in je verhaaltje te gebruiken wordt het geheel een stuk leesbaarder.

portofoon3402

  • Aspirant
  • **
  • Berichten: 11
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
  • Bedrijf: bbe
Re: portofoon midland
« Reactie #2 Gepost op: dinsdag 20 mei 2014, 22:34 »
oké is het dan wel mogelijk met Andre soft ware??
of moet ik toch kenwood kopen

Nadina Jahangier

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 105
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
Re: portofoon midland
« Reactie #3 Gepost op: dinsdag 20 mei 2014, 22:37 »