Mag ik de onbeleefde vraag stellen welk bedrag je uiteindelijk kwijt was voor de belettering op je auto?
Dat mag, het antwoord luidt: niet zoveel, een goeie kennis heeft de stickers gedrukt.
Ik ben zelf iets minder weg van die dieren op je site, ik snap eigenlijk niet wat ze met veiligheid te maken hebben. De hond kun je nog uitleggen als een diensthond, maar die arend of die poema?
Als je een encyclopedie erbij pakt zul je snel ontdekken dat de arend het scherpste gezichtsvermogen uit het hele dierenrijk heeft. Daarnaast is de luipaard het snelste landdier, de beer één van de sterkste en de penguins, die zijn altijd in pak en misstaan dan niet in de ontvangsthal van een groot bedrijf om klanten te verwelkomen. Deze dieren hebben we gekoppeld aan onze dienstverlening - objectbewaking, met een scherp oog; snelle alarmopvolging; overmacht uitstralen bij een evenement of zo en etiquette, sociale vaardigheden etc aan de receptie. Samen met de context op de site komt dit heel goed uit de verf - dat vinden enkele van onze klanten tenminste. De dieren - en hun unieke eigenschappen - vormen de spil van onze communicatiestrategie.
En ik vind het erg jammer dat je zo ver moet scrollen om de informatie te kunnen lezen. Uit onderzoek is ook gebleken dat veel mensen niet scrollen. Dat is jammer, want zo zien ze bijvoorbeeld de optie niet om makkelijk en snel in contact te komen met je of de uitleg waar je bedrijf voor staat en wat het doet.
Succes in ieder geval! Het is een harde markt en de concurrentie is moordend, ik hoop dat je snel een aantal leuke klussen binnen kunt halen
Welk onderzoek is dat dan? Tegenwoordig, met smartphones, tablets en touchscreens zijn gebruikers niet anders gewend dan scrollen - voorheen overigens ook al. Daar zit zelfs een bekend usability principe achter, ''
Below the fold" heet dat. Overigens - maar ik kan me vergissen - denk ik dat de inbreker die je ziet als je land op de site wel duidelijk maakt in welke business we zitten. Er is toch wel wat planning en nadenken voorafgegaan aan onze marketing communicatie.
De site is overigens een tijdelijke oplossing (een landingspagina zoals dat heet) en later dit jaar rollen we een definitieve versie uit - met wederom een blog.
Bedankt voor de feedback in ieder geval.