Auteur Topic: Product testers gezocht!  (gelezen 3998 keer)

CloudAccess

  • Groentje
  • *
  • Berichten: 4
  • Klaar voor de toekomst!
    • Bekijk profiel
Product testers gezocht!
« Gepost op: vrijdag 25 mei 2018, 19:57 »
Beste Collega's,

De afgelopen jaren heb ik mogen ervaren, hoe snel de transitie is gegaan op het gebied van migratie naar de virtuele/cloud systemen in voornamelijk de IT en Telecom sector. Een aantal (kleine) ondernemers heeft zijn werkplek al in de cloud, en is niet anders gewend dat deze beschikbaar is en ervaart ook minder onderhoudskosten. Daar staan dan vaak, maand abonnementen tegenover.

Mijn ervaring is, dat technische beveiliging op dit gebied toch een beetje achter blijft. Daarom ben ik de afgelopen maanden begonnen met het realiseren van een Toegangscontrole product (Multi tenant, "in de cloud") waarbij de klant een aantal van de volgende voordelen heeft:

- Geen aanschafkosten van server of PC voor toegangscontrole server
- Geen verplichte eenmalige licentie kosten
- Geen onderhoudskosten, Software Support Agreement contract
- Beschikbaar 24/7 vanaf elke locatie, met elk device (Laptop, PC, Telefoon, Tablet etc.)
- Geen vervangingskosten van de server/pc na 3-5 jaar (HDD's, Power Supply's etc.)
- Geen stroomkosten van de server/PC
- Voorzien van de laatste software/patches in de controller tegen Cybercrime
- Compliant met de AVG/GDPR

De deurcontroller is een twee reader bord (Wiegand), voorzien van een Ethernet poort.
Prik deze aan het netwerk, en er is verbinding! De klant kan vervolgens zelf zijn passen administratie beheren in "De Cloud", 24/7 met elk apparaat!

Het online platform is in zoverre bijna af, dat ik hier graag een aantal demo's mee wil testen.

Daarom, ben ik op zoek naar een aantal (3-5) product testers.

Wat krijg je?
- 1x Twee Deurcontroller
- 2x Kaartlezers (HID, MiniProx, Indala etc.)
- Aantal passen (5 bijgeleverd, meer kan worden besteld)

Wat moet je er voor doen?
- Een Demo setup maken, op een fysieke deur om functioneel te testen. (gedurende 2-4 weken)
- Enquete invullen met beoordelingen
- Wensen aangeven, mee brainstormen/input leveren over gewenste functonaliteiten

De hardware mag je daarna, indien gewenst houden.

Ik kom graag in contact met geïnteresseerden, uiteraard ook met collega's die waardevolle input kunnen leveren of van gedachtes willen wisselen.

Stuur me gerust een berichtje, of reply hieronder.

stefanlin

  • Aspirant
  • **
  • Berichten: 9
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
Re: Product testers gezocht!
« Reactie #1 Gepost op: zaterdag 26 mei 2018, 15:13 »
Beste ...
kun je iets meer vertellen over de mogelijkheden van het systeem , zoals antipas back , tijd logging , deur groepen enzo.

alvast bedankt
stefan

CloudAccess

  • Groentje
  • *
  • Berichten: 4
  • Klaar voor de toekomst!
    • Bekijk profiel
Re: Product testers gezocht!
« Reactie #2 Gepost op: zondag 27 mei 2018, 15:27 »
Beste ...
kun je iets meer vertellen over de mogelijkheden van het systeem , zoals antipas back , tijd logging , deur groepen enzo.

alvast bedankt
stefan

Hi Stefan,

Bedankt voor je reactie! Tuurlijk, geen probleem! APB (AntiPass Back) is mogelijk, dit kan de eindgebruiker niet instellen, maar wij wel. :-) De transacties worden lokaal in de controllers bewaard, en gesynchronizeerd met het online platform. We zijn nu bezig met de rapportage pagina’s. Meerdere Deurgroepen kunnen worden toegepast.

Ik sta altijd open voor nieuwe ideeen, het toevoegen van nieuwe functionaliteiten zal door blijven gaan.

Stuur me een berichtje als je mee wilt doen!

CloudAccess

  • Groentje
  • *
  • Berichten: 4
  • Klaar voor de toekomst!
    • Bekijk profiel
Re: Product testers gezocht!
« Reactie #3 Gepost op: dinsdag 5 juni 2018, 11:03 »
Ik ben nog op zoek naar 1-2 testers, geïnteresseerden stuur me een berichtje of reply!

CloudAccess

  • Groentje
  • *
  • Berichten: 4
  • Klaar voor de toekomst!
    • Bekijk profiel
Re: Product testers gezocht!
« Reactie #4 Gepost op: vrijdag 20 juli 2018, 20:49 »
Ik zoek er nog 1! Nogmaals; het is geheel vrijblijvend en volledig kosteloos!

PM me voor meer info!