Auteur Topic: Mobiele Surveillance welke systemen voor vast werk en alarmopvolging ?  (gelezen 2900 keer)

enrico1972

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 201
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
Mobiele Surveillance welke systemen voor vast werk en alarmopvolging ?
« Gepost op: maandag 22 augustus 2011, 19:02 »
Mobiele Surveillance welke systemen voor vast werk en alarmopvolging ?

Wat is een goed c.q. fijn werkend systeem waarin al je klant gegevens staan om mee te werken voor een klein bedrijf
of beginnend bedrijf voor o.a. je vaste werk en je alarmopvolging.

Ik kan me namelijk uit financieel oogpunt voorstellen dat als je met 2 of 3 auto’s rijdt je niet iemand op kantoor kan zetten
die bijvoorbeeld de meldingen aanneemt en die verspreid naar de juiste wagen.
Het mooiste zou zijn als jullie een systeem kennen waarbij je een toetsenbord kan gebruiken waarmee je kan rapporteren.
Zelf heb ik in 2006 en 2007 gewerkt met SecurEasy maar dat schijnt niet meer te bestaan.
 
Carcube ken ik ook maar dat is weer niet handig omdat je er zelf geen meldingen in kan aanmaken om
die te verzenden naar een 2e of 3e auto.
 
In Amerika heeft de politie een laptop met internetverbinding in de auto waarin de meldkamer de meldingen plaatst en je
kan rapporteren en info kan opzoeken zodat de meldkamer de bijzonderheden krijgt.

Zou zo iets in Nederland ook mogelijk zijn ?
Het zou natuurlijk handig zijn als je een laptop in je wagen hebt in een beveiligde houder waarmee je een internetverbinding hebt en waarin je meldingen kan aanmaken info kan opzoeken en doorsturen naar andere auto’s.
Bijkomend voordeel is dat je van het probleem slecht lezende handschriften af bent waardoor bijzonderheden voor iedereen
te lezen is en je per mail alle info kan doormailen naar de klant als je de opdracht afsluit.

Wie heeft er tips of links en ervaringen hieromtrent en waarom heb je voor jou systeem gekozen.
« Laatst bewerkt op: maandag 22 augustus 2011, 19:05 door enrico1972 »
In dit land dient u de wet te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen zijn.