Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Berichten - Flex03

Pagina's: [1] 2
1
Vraag het de professional / Re: GX remote ethernet kaart ineens niet te benaderen?!
« Gepost op: woensdag 1 februari 2017, 10:46 »
@Atomic: Uiteraard via 3G, via WIFI gaat ie het niet doen met de exterme i.p  ;)

@timmymontana: Hoe kan het dan zijn dat hij het voorheen wel gewoon deed? Jou optie geprobeerd, geen effect  :(

@Jemmie: Ook al gedaan incl. DMZ host gemaakt eerst van externe IP en de kaart zelf... Geen effect  :(

 ??? :o :o :o

2
Vraag het de professional / Re: GX remote ethernet kaart ineens niet te benaderen?!
« Gepost op: maandag 30 januari 2017, 13:09 »
Hallo allen,

Aan de hand van bovenstaande reacties heb ik e.e.a. geprobeerd en gecheckt  ;)

Nieuwe experiabox V10 alles portforward, geen effect. Blijkt wel (volgens KPN forum) dat canyouseemee.org niet werkt, omdat de firewall (niet te wijzigen) van de experiabox geblokt is voor pings.

In het monteurs menu van de galaxy staat alles goed onder 56 (RS toegang)

Toegang staat op: Altijd
Ip adres van de kaart is: 192.168.2.100 (daar kan ik ook werkend op inloggen als ik op wifi zit)
Poort: 10001
Subnetmask: 255.255.255.0
Gateway adres: 192.168.2.254
Via whats my i.p: 84.XX.XXX.XXX is nog hetzelfde en staat goed in de telefoon

In mijn telefoon kan ik niets aanpassen van poort o.i.d. Je typt je gebruikers code in, je code plaats, ip adres en je logt vervolgens in.

App werkt nog steeds niet (van buitenaf) intern wel...

Het is ook echt van de één op de andere dag gebeurd... Was toen niet bezig met werkzaamheden, setup o.i.d.

Kan het zijn omdat de portforward misschien op TCP en UDP staat en dat hij misschien juist alleen op één van beide moet staan?

3
Vraag het de professional / Re: GX remote ethernet kaart ineens niet te benaderen?!
« Gepost op: zaterdag 28 januari 2017, 09:33 »
Het heeft altijd gewerkt, nu ineens niet meer maar ik vraag mijzelf af:

Glasvezel komt binnen en gaat via de wan aansluiting naar mijn router. Vanaf daar gaan er twee UTP kabels naar twee switches waarvan één switch een UTP kabel naar de ethernet kaart gaat.

Hij heeft verbinding want ik kan intern inloggen als ik op de WIFI zit, het werkt alleen niet als ik probeer in te loggen via mijn externe IP adres met poort 10001

Lijkt mij niet dat dus de switch het probleem veroorzaakt aangezien hij altijd heeft gewerkt en ik wel intern kan inloggen, maar zat gewoon even hardop te denken... Hoe krijg ik nou poort 10001 open (of uberhaupt een andere poort want ook dit modem gooit niets open).

4
Vraag het de professional / Re: GX remote ethernet kaart ineens niet te benaderen?!
« Gepost op: zaterdag 28 januari 2017, 09:10 »
Nieuwe modem aangesloten, poort open gezet, geen effect  >:(

Heb hem ook onder DMZ gezet, maar hij geeft aan bij canyouseeme.org:

Error: I could not see your service on 84.XX.XX.XX on port (10001)
Reason: Connection timed out


5
Vraag het de professional / Re: GX remote ethernet kaart ineens niet te benaderen?!
« Gepost op: vrijdag 27 januari 2017, 09:37 »
KPN maar is gebeld, krijg morgen een nieuw modem. Kan zijn dat het modem stuk is op portforward?? (is hun verwoording) morgen nieuw modem, post ik hier hoe en wat verder ;)

6
Vraag het de professional / Re: GX remote ethernet kaart ineens niet te benaderen?!
« Gepost op: vrijdag 27 januari 2017, 09:19 »
Geprobeerd om dit te doen, geen effect... Ook poort 4598 naar het ip adres pakt hij niet...

Vreemde is dat hij het voorheen gewoon goed heeft gedaan, maar uit het niets het niet meer toe staat...

7
Vraag het de professional / Re: GX remote ethernet kaart ineens niet te benaderen?!
« Gepost op: vrijdag 27 januari 2017, 08:24 »
Dat klopt inderdaad, maar je bedoeld dus een andere poort open zetten en dan deze proberen of hij die wel open ziet staan via: http://canyouseeme.org ?

Als dit zo is, wat kan ik hier dan uit concluderen? Als dit niet zo is wat kan ik daar dan weer uit concluderen?

8
Vraag het de professional / Re: GX remote ethernet kaart ineens niet te benaderen?!
« Gepost op: donderdag 26 januari 2017, 22:51 »
Ik weet hoe ik een poort open moet zetten, dat schrijf ik hierboven toch ook?

Dre zegt: Misschien eens proberen om een andere poort te pakken en deze te forwarden naar 10001?

Hoe ga ik dat dus doen. Een poort openzetten snap ik wel, anders was ik niet zo ver gekomen  :P

Mijn experiabox zet poort 10001 gewoon niet open ookal heb ik hier voor mijn neus staan: TCP en UDP poort 10001 open... Anders gezegd... Dat heeft hij altijd wel gedaan, nu ineens is alles dicht en kan ik niet meer inloggen...

9
Vraag het de professional / Re: GX remote ethernet kaart ineens niet te benaderen?!
« Gepost op: donderdag 26 januari 2017, 21:55 »
Hoi Dré,

Inderdaad, dit klopt allemaal, anders kwam ik niet in de module in gesloten netwerk.
Ik kan hem dus ook gewoon pingen etc.

Het gaat er inderdaad om dat ik de module van buitenaf niet kan benaderen via poort 10001.

Alles is keurig in het menu vastgelegd, vast IP adres staat er nog in, pingen kan ik hem ook alleen mijn router zet poort 10001 niet open (terwijl hij er wel in staat zowel upd als tcp... Heel vreemd...

Hoe ga ik een poort forwarden naar poort 10001? Ik heb redelijk kennis, maar deze snap ik even niet :D

Bedankt alvast!  ;)

10
Vraag het de professional / Re: GX remote ethernet kaart ineens niet te benaderen?!
« Gepost op: donderdag 26 januari 2017, 17:55 »
Hij staat op standaard portforward, moet ik hem ipv6 portforward doen?

11
Vraag het de professional / Re: GX remote ethernet kaart ineens niet te benaderen?!
« Gepost op: donderdag 26 januari 2017, 17:39 »
Hoi Dennis,

Dank voor je reactie!

Getest, hij geeft aan: Error: I could not see your service on 84.XX.XX.XX on port (10001)
Reason: Connection timed out

Heb hem toch echt in de poortforward open staan :S

Net even de experiabox V9 harde reset gegeven en alles overnieuw geinstalleerd en poort opnieuw open gezet... Geen effect?? Camera systeem kan ik wel inloggen via zelfde adres. Wel andere poort, maargoed daarbij werkt poortforward dus wel.

Vreemd..

Oh ja: Ik na wel inloggen met de app in het paneel zodra ik op wifi zit en met het vaste ip adres inlog van de ethernet kaart...

Lijkt inderdaad echt te liggen aan de externe adres en de poort...

12
Vraag het de professional / Re: GX remote ethernet kaart ineens niet te benaderen?!
« Gepost op: donderdag 26 januari 2017, 16:03 »
Hoi,

Bedankt voor je reactie!  ;)

Dit heb ik inderdaad ook bekeken, maar deze is hetzelfde gebleven.
Ik heb in de router dit externe (net als voorheen) ip adres EN het ip adres van de kaart (statisch adres) poortforward op 10001.

Resultaat blijft hetzelfde. Verder heb ik hardware matig niets veranderd, alles zit nog op zijn plek en werkt prima.  :(

Hij logt nog steeds niet in...

13
Vraag het de professional / GX remote ethernet kaart ineens niet te benaderen?!
« Gepost op: woensdag 25 januari 2017, 22:29 »
Hallo,

Ik heb na wat overleg en bezoek van een monteur besloten hier een bericht te plaatsen:

Wij hebben een galaxy flex 3-20 en alle werkte perfect...

In de ochtend werkte de APP nog om uit te schakelen, maar opeens uit het niets in de middag werkt de mobiele app niet meer, hij logt niet meer in via alle mobiele telefoons...

Wat is er veranderd? Niets...

Geen kabelwerk, storingen, ander instellingen o.i.d.

Wat heb ik al geprobeerd:

-Gekeken naar de instellingen in het paneel met de monteur (staan nog goed van RS toegang ingeschakeld tot en met IP adres etc.)
-De ethernet kaart pingtest gedaan, krijgt keurig signaal terug
-Kaart ledje brand dat hij ethernet verbinding heeft
-Kaart ontkoppeld, installatie voltooid, weer aangesloten en toegevoegd met eigen IP adres, toegang etc.
-Na meerdere dingen proberen het Alarm systeem volledig gereset door de monteur (geen effect).

Ook heb ik gekeken of in de router nog steeds de poort 10001 open staan voor het externe inlog adres, ook dit staat allemaal nog keurig!

App overnieuw geïnstalleerd, andere gebruikers code en telefoon geprobeerd...

NIETS...

Wie helpt?  ;)

14
Inbraakbeveiliging / Re: Galaxy Flex 3 GX remote problemen
« Gepost op: dinsdag 25 oktober 2016, 23:51 »
Super bedankt voor het aanbod, maar ik heb het voor elkaar 😊 Nadat ik de stekker van de rechterkant op de hoodprint (de niet high speed bus) naar de linker aansluiting had gezet (wel de highspeed bus) moest ik het monteursmenu in. Code gekregen en vervolgens ziet het systeem 1 uitbreiding extra, de print voor de remote. Bevestigd en hij deed het gelijk super!

Het systeem herkende de print pas nadat ik hem op de juiste bus had aangesloten EN het monteursmenu was geweest om de nieuwe steun te bevestigen 👍

Bedankt allemaal!

15
Inbraakbeveiliging / Re: Galaxy Flex 3 GX remote problemen
« Gepost op: maandag 17 oktober 2016, 12:51 »
Heb net nog even gekeken, ik kom in menu 47 want heb de de hoofdcode. Bij RS toegang en onder "erhernet" volgens de handleiding een statisch ip adres ingevuld. Nu weer pingtest gedaan, hij zit hem wel maar geeft aan "timed out" en 100% loss. In ieder geval verbinding, dus dat is een stap verder.
Wat kan ik verder doen om verbinding te krijgen en wat moet ik in het paneel nog meer instellen hiervoor?

Kennen jullie anders een bedrijf die hier verstand van heeft en mij (liefste met factuur dus uiteraard tegen betaling) en het af kan maken. Installateur die nu zijn geweest werken top, systeem werkt super verder, maar hun hebben nog niet veel ervaring met de gx remote.

Wie helpt?

Pagina's: [1] 2