Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Topics - Flex03

Pagina's: [1]
1
Vraag het de professional / GX remote ethernet kaart ineens niet te benaderen?!
« Gepost op: woensdag 25 januari 2017, 22:29 »
Hallo,

Ik heb na wat overleg en bezoek van een monteur besloten hier een bericht te plaatsen:

Wij hebben een galaxy flex 3-20 en alle werkte perfect...

In de ochtend werkte de APP nog om uit te schakelen, maar opeens uit het niets in de middag werkt de mobiele app niet meer, hij logt niet meer in via alle mobiele telefoons...

Wat is er veranderd? Niets...

Geen kabelwerk, storingen, ander instellingen o.i.d.

Wat heb ik al geprobeerd:

-Gekeken naar de instellingen in het paneel met de monteur (staan nog goed van RS toegang ingeschakeld tot en met IP adres etc.)
-De ethernet kaart pingtest gedaan, krijgt keurig signaal terug
-Kaart ledje brand dat hij ethernet verbinding heeft
-Kaart ontkoppeld, installatie voltooid, weer aangesloten en toegevoegd met eigen IP adres, toegang etc.
-Na meerdere dingen proberen het Alarm systeem volledig gereset door de monteur (geen effect).

Ook heb ik gekeken of in de router nog steeds de poort 10001 open staan voor het externe inlog adres, ook dit staat allemaal nog keurig!

App overnieuw geïnstalleerd, andere gebruikers code en telefoon geprobeerd...

NIETS...

Wie helpt?  ;)

2
Inbraakbeveiliging / Galaxy Flex 3 GX remote problemen
« Gepost op: zaterdag 15 oktober 2016, 15:17 »
Hallo allemaal,

Na hier zoeken, via google, bedrijven bellen kom ik er niet meer uit:

Ik heb een Honeywell Galaxy flex 3 alarm en alles werkt tot in de puntjes alleen de IP print/de APP niet :(

Wat heb ik gedaan:

-Installateur is geweest om in het bedienpaneel alles in te stellen en de print een eigen ip te geven.
-Poort 10001 open gezet in onze router
-RS toegang geactiveerd in het alarm zelf
-Print aangesloten op de highspeed bus (links op de print), internet kabel er in (lampjes branden enz)
-App geinstalleerd
-2 ip adressen geprobeerd (van router en statische van IP portal)
-Code plaats (gebruikers code in alarm) goed ingevuld en gecontroleerd op bedien paneel
-Gebruiker code ingevuld

App zegt: Veilige communicatie met het paneel maken (is aan het laden) 1 minuut later: Verbinding met paneel verbroken.

Ik zit echt helemaal vast en de installateur komt er (zo op het eerste gezicht) ook niet uit. Ik ga hem niet ieder uur betalen, ben ik zo meer dan een rib kwijt :D

Wie helpt mij uit de brand?

Pagina's: [1]