Auteur Topic: nieuw concept in 3 maanden je beveiligers diploma  (gelezen 4092 keer)

noussie

  • Groentje
  • *
  • Berichten: 1
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
nieuw concept in 3 maanden je beveiligers diploma
« Gepost op: zaterdag 18 maart 2017, 13:46 »
hallo allemaal,

ik zal mij even voorstellen. Ik ben Noussie, niet mijn echte naam natuurlijk, maar mijn nickname. Ik ben eind januari begonnen aan de opleiding tot particulier beveiliger en het diploma hoop ik in 3 maanden te halen. Het is een redelijk nieuw concept geloof ik om het diploma al in 3 maanden te halen. We zitten met z'n twaalven in de klas, en hebben nu net theorie examen gedaan. Ik ben voor alle drie de examens, dus waarnemen, beveiliging van gebouwen en rechts en wetskennis geslaagd, dus zijn in de pocket.

Verder loop ik al sinds eind januari stage en het bevalt me prima. Ik doe het met veel plezier dus ik hoop over een paar weekjes mijn diploma te behalen.

Verder zijn mijn hobby's hardlopen, puzzelen en muziek luisteren. Oh ja, ik loop in de ochtenduren ook nog twee krantenwijken.

Nou dit was mijn rondje voorstellen. Tot later. Groetjes Noussie.

MartinHaan

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 136
  • Elke uitsmijter begint als een zacht eitje!!!!
    • Bekijk profiel
  • Functie: Algemeen manager / Teamleider Horeca/Events / Teamleider Zorginstellingen
Re: nieuw concept in 3 maanden je beveiligers diploma
« Reactie #1 Gepost op: dinsdag 21 maart 2017, 02:05 »
hallo allemaal,

ik zal mij even voorstellen. Ik ben Noussie, niet mijn echte naam natuurlijk, maar mijn nickname. Ik ben eind januari begonnen aan de opleiding tot particulier beveiliger en het diploma hoop ik in 3 maanden te halen. Het is een redelijk nieuw concept geloof ik om het diploma al in 3 maanden te halen. We zitten met z'n twaalven in de klas, en hebben nu net theorie examen gedaan. Ik ben voor alle drie de examens, dus waarnemen, beveiliging van gebouwen en rechts en wetskennis geslaagd, dus zijn in de pocket.

Verder loop ik al sinds eind januari stage en het bevalt me prima. Ik doe het met veel plezier dus ik hoop over een paar weekjes mijn diploma te behalen.

Verder zijn mijn hobby's hardlopen, puzzelen en muziek luisteren. Oh ja, ik loop in de ochtenduren ook nog twee krantenwijken.

Nou dit was mijn rondje voorstellen. Tot later. Groetjes Noussie.

Welkom!

Voor het voorstellen en dergelijke, kun je beter je bericht in BF Café en nieuwe leden plaatsen, daar is die voor gemaakt.

Verder is het geen nieuw concept om binnen 3 maanden je diploma te behalen, dit zie je veel vaker.
Echter is het de vraag of je genoeg stage uren loopt, om een goede basis te leggen voor als je in de praktijk aan het werk gaat!

Qua theorie is het prima te doen om dit binnen 3 maanden te behalen.