Auteur Topic: Aanhoudingsformulier  (gelezen 18995 keer)

Druif

  • Aspirant
  • **
  • Berichten: 24
  • Secure those you love
    • Bekijk profiel
Re: Aanhoudingsformulier
« Reactie #15 Gepost op: maandag 22 maart 2010, 07:59 »
Tegenwoordig is het zo dat je op het aanhoudingsformulier je eigen naw gegevens moet zetten (ipv het bedrijfsadres), EN je moet jezelf legitimeren bij de politie. De reden is dat het nieuwe systeem van de politie dit verlangt. Ik vind dit een hele slechte zaak! Hierdoor gaan steeds minder mensen verdachten overdragen. Hoe denken anderen hierover?

Na een daadwerkelijke aanhouding heb je niet echt de keuze om een verdachte wel of niet over te dragen..

Het reageren in het rood is voor de mod's/admin's dus heb het even in blauw veranderd ;)

Gr. Security88
« Laatst bewerkt op: dinsdag 23 maart 2010, 08:00 door security88 »
..:: Verantwoording willen is verantwoording nemen, en het niet afschuiven op het moment dat het je even niet uitkomt ::..

SecuriMike

  • Actief lid
  • ***
  • Berichten: 40
    • Bekijk profiel
Re: Aanhoudingsformulier
« Reactie #16 Gepost op: zaterdag 27 maart 2010, 02:24 »
Tegenwoordig is het zo dat je op het aanhoudingsformulier je eigen naw gegevens moet zetten (ipv het bedrijfsadres), EN je moet jezelf legitimeren bij de politie. De reden is dat het nieuwe systeem van de politie dit verlangt. Ik vind dit een hele slechte zaak! Hierdoor gaan steeds minder mensen verdachten overdragen. Hoe denken anderen hierover?

Na een daadwerkelijke aanhouding heb je niet echt de keuze om een verdachte wel of niet over te dragen..

Het reageren in het rood is voor de mod's/admin's dus heb het even in blauw veranderd ;)

Gr. Security88


wat niet weet wat niet deert:P

Druif

  • Aspirant
  • **
  • Berichten: 24
  • Secure those you love
    • Bekijk profiel
Re: Aanhoudingsformulier
« Reactie #17 Gepost op: zaterdag 27 maart 2010, 07:42 »
Tegenwoordig is het zo dat je op het aanhoudingsformulier je eigen naw gegevens moet zetten (ipv het bedrijfsadres), EN je moet jezelf legitimeren bij de politie. De reden is dat het nieuwe systeem van de politie dit verlangt. Ik vind dit een hele slechte zaak! Hierdoor gaan steeds minder mensen verdachten overdragen. Hoe denken anderen hierover?

Na een daadwerkelijke aanhouding heb je niet echt de keuze om een verdachte wel of niet over te dragen..

Het reageren in het rood is voor de mod's/admin's dus heb het even in blauw veranderd ;)

Gr. Security88


wat niet weet wat niet deert:P

haha, dat ben ik idd met je eens. maar moet niet te vaak gebeuren natuurlijk..
..:: Verantwoording willen is verantwoording nemen, en het niet afschuiven op het moment dat het je even niet uitkomt ::..

enrico1972

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 201
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
Re: Aanhoudingsformulier
« Reactie #18 Gepost op: zondag 14 augustus 2011, 04:22 »
Tegenwoordig is het zo dat je op het aanhoudingsformulier je eigen naw gegevens moet zetten (ipv het bedrijfsadres), EN je moet jezelf legitimeren bij de politie.
De reden is dat het nieuwe systeem van de politie dit verlangt. Ik vind dit een hele slechte zaak!
Hierdoor gaan steeds minder mensen verdachten overdragen. Hoe denken anderen hierover?

De reden van het nieuwe systeem van de politie wat ze bij jou opgeven is de grootste onzin die er bestaat.

JIJ bent de gene in kwestie die bepaald wat voor adres je op geeft. Het adres van de werkgever is voor beveiligingsbeambten breed geaccepteerd binnen de politie.
Je staat in het volste recht om het adres van je werkgever op te geven dat heet met een duur woord je Domiciliekeuze.
Mocht men weer moeilijk doen dan vul je helemaal niets in aan eigen gegevens en laat hun het dan maar uitzoeken.

Zie voor uitleg: http://www.rijksoverheid.nl/documenten-en-publicaties/vragen-en-antwoorden/kan-ik-anoniem-aangifte-doen-bij-de-politie.html#anker-briefadres-bij-aangifte-domiciliekeuze-

Ik zou zeggen print het uit stop het bij je en sla ze er de volgende keer mee om de oren.
In dit land dient u de wet te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen zijn.