Auteur Topic: Re: fotograferen verboden??  (gelezen 2603 keer)

alarm

  • Aspirant
  • **
  • Berichten: 8
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
    • Credex Alarm Systems
Re: fotograferen verboden??
« Gepost op: woensdag 29 juni 2011, 21:56 »
 Hallo Beveiligers,

Ik had me wat sneller hier weer willen melden, maar moest even herstellen van een hardnekkig griepachtig verschijnsel in mijn donder.



Vooral bedankt voor veel uiteenlopende reakties, van lekker ongenuanceerd tot prettig helder en duidelijk. Eigenlijk precies zoals ik \"jullie\" ook tegenkom in het veld. En ook ik ben maar een mens en kan wel eens lekker ongenuanceerd zijn, dus dat botst dan lekker. Het zal nog wel even duren voordat fotografen en beveiligers er vrolijk van worden dat ze elkaar weer eens tegenkomen.



Als antwoord op een van de eerste reakties: Ja, het gebouw waar ik laatst werd weggestuurd is het UWV in Amsterdam. Maar om het niet aan 1 gebouw op te hangen, want het probleem is algemener,  wilde ik dat even niet zeggen. Maar lang bleef dat niet onbekend, overigens.



Ik heb het hier nogal eens gehad over \"wij, fotografen\", maar ik spreek geheel voor mezelf, ik vertegenwoordig niemand in deze discussie, behalve mijzelf.



Ik ga hier niet op elk argument een tegenargument geven. Dat is grotendeels door \"jullie\" zelf al gedaan, maar ook ontbreekt het me aan tijd daarvoor. Ik heb in m\'n eerste bericht hier om jullie reacties gevraagd en de hoeveelheid reacties die er gekomen zijn valt mij zeker niet tegen. Het geeft (een beetje) inzicht in jullie kant van de zaak en dat is leuk. Van een beetje begrip over en weer wordt de wereld niet slechter.



Nogmaals bedankt!



Groet, Michiel Wijnbergh