Auteur Topic: Geluid bedieningspaneel Satel Integra  (gelezen 3609 keer)

Zjorz

  • Aspirant
  • **
  • Berichten: 13
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
Geluid bedieningspaneel Satel Integra
« Gepost op: dinsdag 31 januari 2017, 22:34 »
Hallo,

Bij mijn schoonmoeder staat het geluid van het bedieningspaneel zo zacht dat het bijna niet te horen is. Zij heeft dus gevraagd of het harder gezet kan worden.

Wanneer ik via DLOADX: Structuur --> Hardware --> Keypads --> "LCD Keypad" --> Tab "Volume/filter"
de diverse schuiven bedien, gebeurt er niets aan de zijde van het bedieningspaneel. Dit is dan bij het alarmsysteem van mijn schoonmoeder.

Wanneer ik hetzelfde doe bij mijn alarmsysteem, dan kan ik via dezelfde actie wel het (piep) geluid van het bedieningspaneel harder of zachter zetten.

Hebben jullie enig idee hoe dit komt?

PS: wat mij is opgevallen is dat de versie van het bedieningspaneel van het alarmsysteem van mijn schoonmoeder v2.12 is. Op mijn alarmsysteem is versie van het bedieningspaneel v2.15. Zou dat een oorzaak kunnen zijn? Zo ja hoe kan ik de versie updaten en waar kan ik die update downloaden?

Bedankt!

Mvg,
Jorge
« Laatst bewerkt op: dinsdag 31 januari 2017, 22:36 door Zjorz »

GerritB

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 1.097
  • Beveiliging, maar dan wel goed graag
    • Bekijk profiel
Re: Geluid bedieningspaneel Satel Integra
« Reactie #1 Gepost op: dinsdag 31 januari 2017, 23:07 »
waar kan ik die update downloaden?

Gewoon bij de importeur van deze apparatuur.

suc6

Gerrit
Alles is op eigen titel en niet te achterhalen op een bedrijf of andere natuurlijke persoon.

Zjorz

  • Aspirant
  • **
  • Berichten: 13
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
Re: Geluid bedieningspaneel Satel Integra
« Reactie #2 Gepost op: dinsdag 31 januari 2017, 23:22 »
Hallo,

Weet je misschien of het geluid van het bedieningspaneel ook ingesteld kan worden via het bedieningspaneel zelf? Zo ja, welke user code is er dan nodig (indien van toepassing)? (Service code of admin/manager code?)
Bedankt
Groet,
Jorge

GerritB

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 1.097
  • Beveiliging, maar dan wel goed graag
    • Bekijk profiel
Re: Geluid bedieningspaneel Satel Integra
« Reactie #3 Gepost op: woensdag 1 februari 2017, 22:43 »
Uiteraard weet ik dat, maar ik verwijs je graag naar de leverancier waar je deze spullen ook hebt gekocht. Als dat een Satel dealer is zal je die deze info ook moeten kunnen geven.

suc6

Gerrit
Alles is op eigen titel en niet te achterhalen op een bedrijf of andere natuurlijke persoon.