Auteur Topic: Door de politie bevestigd: Milly Boele levenloos gevonden  (gelezen 9822 keer)

WhizzKid

  • Technisch beheerder
  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 329
    • Bekijk profiel
    • Beveiligingsforum
Door de politie bevestigd: Milly Boele levenloos gevonden
« Gepost op: woensdag 17 maart 2010, 01:26 »
DORDRECHT - Het 12-jarige meisje Milly Boele is dinsdag levenloos gevonden in een tuin bij een woning nabij haar ouderlijk huis in Dordrecht.

Het betreft de woning van een 26-jarige politieman, die als verdachte is aangehouden. Dat heeft de politie bekendgemaakt. De familie van het meisje is ingelicht.

De toedracht van haar dood is nog onbekend. De politie zei dat met de vondst van het lichaam van Milly Boele een einde is gekomen aan een periode van onzekerheid. Het meisje werd sinds vorige week woensdag vermist.

Onderzoek

Volgens de politie gaat het sporenonderzoek in de tuin nog de gehele nacht door. Ook het lichaam van het meisje moet nog worden geborgen.

De agent, werkzaam bij het korps Rotterdam-Rijnmond meldde zich dinsdag op het bureau met volgens de politie belangrijke informatie. Hierop is hij direct aangehouden. De politie startte vervolgens een onderzoek in de woning van de man aan de Schuilenburg.

Rijksrecherche

De Rijksrecherche neemt het onderzoek nu over en zal de verdachte verder verhoren, een normale procedure als een verdachte een politieman is.

Milly verdween vorige week spoorloos. Haar verdwijning kreeg landelijke bekendheid door een grootscheepse zoekactie waarbij donderdag het landelijk alarm Amber Alert werd ingezet.

De politie geeft waarschijnlijk in de loop van de woensdagochtend een persconferentie in Dordrecht.

De 26 jarige politieagent die vastzit heeft inmiddels bekend.
« Laatst bewerkt op: donderdag 18 maart 2010, 19:25 door PyroBatNL »

Dini

  • Groentje
  • *
  • Berichten: 1
    • Bekijk profiel
Re: Door de politie bevestigd: Milly Boele levenloos gevonden
« Reactie #1 Gepost op: woensdag 17 maart 2010, 08:15 »
Verschrikkelijk
Ik heb er geen woorden voor, waar gaat het na toe met dat soort mensen.
dit is onmenselijk wreed
« Laatst bewerkt op: donderdag 18 maart 2010, 19:17 door PyroBatNL »

Raymond

  • Gast
Re: Door de politie bevestigd: Milly Boele levenloos gevonden
« Reactie #2 Gepost op: woensdag 17 maart 2010, 09:26 »
Ik vind het echt vreselijk zeker omdat het zo`n jong meisje betreft.. Dan denk ik waar heeft die dat aan te danken? Misschien komen we er nog wel achter waarom.
Vreselijk hoe zo een gezin met 1 daad kapot word gemaakt.
Mijn steun en medeleven voor de getroffen familie.
« Laatst bewerkt op: donderdag 18 maart 2010, 19:17 door PyroBatNL »

nca17100

  • Groentje
  • *
  • Berichten: 1
    • Bekijk profiel
Re: Door de politie bevestigd: Milly Boele levenloos gevonden
« Reactie #3 Gepost op: woensdag 17 maart 2010, 09:56 »
Dit gaat ook te ver, politie moet je kunnen vertrouwen dus niet zeg, lang lieve de beveiliging.


Groetjes
« Laatst bewerkt op: donderdag 18 maart 2010, 19:17 door PyroBatNL »

Raymond

  • Gast
Re: Door de politie bevestigd: Milly Boele levenloos gevonden
« Reactie #4 Gepost op: woensdag 17 maart 2010, 10:06 »
Klopt, voor het imago van de politie is dit niet zo best. Maar vergeet niet dat het politie agenten ook gewoon mensen zijn.
Net zoals beveilgers ;)
« Laatst bewerkt op: donderdag 18 maart 2010, 19:18 door PyroBatNL »

assie10

  • Groentje
  • *
  • Berichten: 3
    • Bekijk profiel
Re: Door de politie bevestigd: Milly Boele levenloos gevonden
« Reactie #5 Gepost op: woensdag 17 maart 2010, 11:01 »
Wat vreslijk moet dit zijn voor de familie en vrienden. Mijn medeleven gaat uit naar deze mensen. En ja je kan je toch niet voorstellen dat het een politieagent was die tot deze daad is gekomen. Wie als kind moet je dan nog een beetje in vertrouwen kunnen nemen, echt niemand dus.
« Laatst bewerkt op: donderdag 18 maart 2010, 19:18 door PyroBatNL »

Raymond

  • Gast
Re: Door de politie bevestigd: Milly Boele levenloos gevonden
« Reactie #6 Gepost op: woensdag 17 maart 2010, 11:51 »
AMSTERDAM - De 26-jarige politieman die vastzit in verband met de dood van de 12-jarige Milly Boele, heeft op het de moord op het meisje tegenover de politie bekend.

Dat zei de Dordrechtse hoofdofficier van justitie G. van de Beek tijdens een persconferentie. De agent zou hebben gezegd het meisje woensdagavond uit haar ouderlijk huis te hebben meegenomen, haar in zijn woning hebben vermoord, en het lichaam in de tuin te hebben begraven.

Bron: www.nu.nl
« Laatst bewerkt op: donderdag 18 maart 2010, 19:19 door PyroBatNL »

willem121

  • Gast
Depresssief is het antwoord van de politie...
« Reactie #7 Gepost op: woensdag 17 maart 2010, 13:22 »
Deze man deugd nergens meer toe en moeten ze na zijn straf, die meevalt natuuurlijk maar gun het hem dat hij nooit meer los komt.. verdient hij echt niet, wat een angstberich hebben die ouder ontvangen en zo verder te moeten leven lijkt me echt niet zomaar te doen.

Van mijn kant wens ik ze heel veel strekte !!!!!

Willem

Topic's samengevoegd,
Mod Raymond
« Laatst bewerkt op: woensdag 17 maart 2010, 13:38 door Raymond »

paulinethe

  • Gast
Re: Door de politie bevestigd: Milly Boele levenloos dood gevonden
« Reactie #8 Gepost op: donderdag 18 maart 2010, 09:41 »
Vreselijk moet het zijn voor de familie, hier heb ik geen woorden voor. Dat te bedenken dat je kind nog geen 2 deuren begraven ligt terwijl er een zoektocht was ingesteld . Ik leef met de ouders nabestaanden mee. Die politie agent komt eerdaags weer vrij, maar de ouders hebben levenslang.
« Laatst bewerkt op: donderdag 18 maart 2010, 19:19 door PyroBatNL »

Mik

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 414
    • Bekijk profiel
Re: Door de politie bevestigd: Milly Boele levenloos gevonden
« Reactie #9 Gepost op: zaterdag 20 maart 2010, 17:47 »
Alle medeleven aan de ouders en nabestaanden van Milly

Kwaad met kwaad vergelden is niet goed maar ik zeg het toch, trek die @@@@ maar uit elkaar met 4 paarden.

jrsclaimjumper

  • Aspirant
  • **
  • Berichten: 16
  • Doe maar gewoon, doe je gek genoeg.
    • Bekijk profiel
Re: Door de politie bevestigd: Milly Boele levenloos gevonden
« Reactie #10 Gepost op: dinsdag 23 maart 2010, 11:08 »
Hier ook alle medeleven aan de ouders.

Idd zijn politiemensen ook gewoon mensen. Ik merk echter in de PI bij ons dat er steeds meer mensen zijn waar een behoorlijk steekje aan loszit. Ik hou mijn hart vast soms.
Dit had nooit mogen gebeuren maar was helaas ook niet te voorkomen. Dit verzin je gewoon niet!!!
Ik vind dat de dader nooit meer de maatschappij in mag........diep in mijn hart ben ik het eens met Mik. >:(