Auteur Topic: Stage plek gezocht mbo 2 gelderland/utrecht ede/veenendaal en omgevingen.  (gelezen 3475 keer)

Donty89

  • Groentje
  • *
  • Berichten: 2
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
Hallo,

Ik ben 29 en ben op zoek naar een stage plek. Had me al ingeschreven bij het roc maar ergens anders een opleiding volgen is ook prima. Heb geen rijbewijs en weet niet of de reiskosten vergoed worden door het bedrijf die stageplekken aanbieden. Heb wel een oude Wajong uitkering maar die is niet meer dan 1100 bruto. Daarom werk ik gewoon 40 uur in de week maar die uitkering die hou ik altijd dus die komt nu wel goed van pas. Hopelijk kan iemand me de goede richting op wijzen of wat tips hoe ik beter me zoektocht kan doorzetten.

vriendelijk bedankt, groetjes

Donty89

  • Groentje
  • *
  • Berichten: 2
  • Veiligheid voor alles!
    • Bekijk profiel
Stage plek gezocht mbo 2 gelderland/utrecht ede/veenendaal en omgevingen.
« Reactie #1 Gepost op: dinsdag 24 april 2018, 15:22 »
Hallo, Ik heb het aangepast. Wilde eigenlijk de topic vernieuwen maar weet niet hoe dat moet xD

Ik ben 29, ben al 10 jaar niet naar school geweest en ben op zoek naar een onbetaalde stage plek. Had me al ingeschreven bij het roc maar als ik van een andere instantie een opleiding aangeboden krijg neem ik dat ook graag aan. Heb geen rijbewijs B en weet niet of de reiskosten vergoed worden door het bedrijf die stageplekken aanbieden. Hopelijk wel anders ben ik met de fiets goed mobiel.

Heb wel een oude Wajong uitkering van het UWV. Hopelijk kan iemand me de goede richting op wijzen of wat tips hoe ik beter me zoektocht kan doorzetten. Ben al emails aan het versturen en bedrijven aan het opbellen of ze nog stage plekken over hebben..

vriendelijk bedankt, groetjes
« Laatst bewerkt op: dinsdag 24 april 2018, 15:25 door Donty89 »

MartinHaan

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 136
  • Elke uitsmijter begint als een zacht eitje!!!!
    • Bekijk profiel
  • Functie: Algemeen manager / Teamleider Horeca/Events / Teamleider Zorginstellingen
Re: Stage plek gezocht mbo 2 gelderland/utrecht ede/veenendaal en omgevingen.
« Reactie #2 Gepost op: woensdag 2 mei 2018, 09:50 »
Wellicht kan de ROC waar je je hebt aangemeld je helpen!

Die hebben vaak een groot netwerk. Bij sommige ROC's kun je ook intern je stage behalen.